Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan gjøre min WP side synlig KUN for admin?

zapotek

Medlem
Hvis du har slettet pluginet og det ikke ligger en .maintenance-fil i katalogen hvor Wordpress er installert, så vet jeg sannelig ikke hva som kan være galt. Fra forumtråden det lenkes til: "We do not make changes to any other file in WordPress except for our plugin files. If you have uninstalled the plugin the maintenance mode should not load and your site should load fine."
 

TorsteinO

Art Director & grunder
hvis den har lagt igjen et eller annet i databasen, så jo, men prøv også å skru av ALLE plugins, du har tilgang til kontrollpanelet, ikke sant? Hvis det funker når alle plugins er skrudd av, så prøver du å skru dem på igjen en etter en for å finne synderen. Hvis det ikke funker når alle plugins er skrudd av, så bytter du dessuten over til 2014-themet eller et av de andre standardthemene - og lar også pluginene være av.

Hvis det fremdeles ikke funker da, så har sannsynligvis den pluginen lagt igjen noe "rusk" i databasen, og da kan det være litt mer problematisk å finne ut av.
 
Ok, prøvde å deaktivere alle men fortsatt ingen hjelp (hvit skjerm og ingen load slik som før). Dog ble ikke alle deaktivert når jeg valgte "alle" , prøvde å trykke manuelt på disse men de ble fortsatt ikke deaktivert. Hørt om det før?
 
Skal vanligvis ikke være noe problem å deaktivere plugins nei. Er det mulig å slette de du ikke får deaktivert?

Ja det vil jeg tro skulle være greit å gjøre fra filemanager, slik jeg sletta "maintenance" pluginen.. Disse er iallefall de jeg ikke får deaktivert:

- Video.js - HTML5 Video Player for WordPress
- Revolution Slider
- Link Manager
- iframe
- Fontific
- Envato WordPress Toolkit
 
Topp