Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Best norsk webhotell

KIA

Medlem
Letter etter et bra norsk webhotell.
1. Sidene må lastes ned lynraskt (litt usikker om det må ha VPS for å være kjapp)
2. Server må stå i Norge
3. Den skal tilby cPanel
4. Bra support og raske sakbehandlinger
5. rimelig pris i forhold til god kvalitet

Har lest litt positive omtaller om proisp.no og host1.no. Har noen her anbefaling på et norsk webhotell.?
 
Den lista der kan du like godt sende til Nordpolen. Om du ønsker de 4 første punktene kan du stryke det siste. Webhotell er ikke lynraske.

Host1 bør du holde dg langt unna. Da jeg startet opp har jeg ett dokumenter tap på ca. 30 000,- da host1 hadde dnsproblemer i forhold til paypal betalinger. Jeg ga de løsningen flere ganger, paypal var også i kontakt med de, etter 3 mnd(!) ble det rettet uten noe form for beklagelse.

De har også registrert ett domene på min konto (sto registrert) men som viste seg å ikke være registrert (ligger en salgstråd om det aktuelle domenet her en plass)

Siste problemet var at all mailen min havnet i spam, og ble ikke en gang tatt i mot av enkelte mailservere da host1 sin IP var svartelistet.

Dette er bare de mest alvorlige sakene jeg har. Har i skrivende stund 36 brukerstøtte henvendelser og jeg har vært kunde i 2 år nå.

Registrerte 2 domener i forrige uke (på forskjellige dager) og det tok ca. 4-6 timer før de ble registrert.

MEN de har en suveren support på IRC, noe som også er forbanna plagsomt for om jeg har problemer MÅ jeg inn på IRC for å få hjelp, mail bruker de ofte 12-24 timer å svare på.

Jeg går nok over på en managed VPS hvert øyeblikk, jeg har lært meg at webhoteller er for blogger og statiske sider (satt litt på spissen).
 

KIA

Medlem
Har forstått at du har butikkene dine på host1.no, og er ikke helt fornøyd?

Har klikkt rundt på sidene som du har på signaturen din. Jeg må si at de IKKE er raske. Jeg mener lynrask at de viser seg med en gang uten slik du ikke kare å se at nettleser venter på noen. Hvilke pakke har du der?
 

erlsae

Medlem
KIA, jeg har bare gode ord å si om Host1. Det finnes alltid mennesker som ikke er fornøyd med noe, her er det Tore som ikke er fornøyd med Host1. Jeg har brukt de i over to år nå, og har fått lynrask hjelp på IRC om jeg hadde noe jeg lurte på. Mailer svarer de på oftest dagen etter, og de er VELDIG hyggelig!

Prisene er for meg helt OK mtp. at de er er norsk. Bruker du rabattkoden nff får du det litt billigere:)
 
Har forstått at du har butikkene dine på host1.no, og er ikke helt fornøyd?

Har klikkt rundt på sidene som du har på signaturen din. Jeg må si at de IKKE er raske. Jeg mener lynrask at de viser seg med en gang uten slik du ikke kare å se at nettleser venter på noen. Hvilke pakke har du der?
Ang sidene i signaturen min så er ikke det kun shared hosting sin feil, men det er selve sidene som er litt trege.
Men det skal jo nevnes at jeg fortsatt har de den dag i dag tross alle problemene så det blir jo en "passiv aksept" fra min side.. Men når jeg skal velge vps så er nok ikke host1 ett alternativ.
 

river

Medlem
Kan også anbefale ProISP. God hastighet på webhotell(spes med litespeed server), rask support. Aldri noen problemer med noe.
 

KIA

Medlem
Ja, jeg har lest gode omtaler om ProISP. Hastighet på sider er en meget viktig faktor for rankering i søkeresultatet, og ikke minst for brukere.

Har noen her erfaring med itpays.no?
 
KIA, jeg har bare gode ord å si om Host1. Det finnes alltid mennesker som ikke er fornøyd med noe, her er det Tore som ikke er fornøyd med Host1. Jeg har brukt de i over to år nå, og har fått lynrask hjelp på IRC om jeg hadde noe jeg lurte på. Mailer svarer de på oftest dagen etter, og de er VELDIG hyggelig!

Prisene er for meg helt OK mtp. at de er er norsk. Bruker du rabattkoden nff får du det litt billigere:)


Fikk denne i dag når jeg skulle svare en del bestillingsforespørsler:

"Unfortunately, messages from xx.xx.xx.40 weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors."

Blir nok noen tapte tusenlapper i dag også. Så da er jeg ferdig med host1........
 

KIA

Medlem
spurte Tore Andre. men det er det samme for meg. vil bare se på en side som er hosted hos proISP:)
 
Topp