Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er best, bloggposter eller sideartikler?

Stoppet

Banned
Hva er best i forhold til å få sidene opp og frem i søkemotorene? Er det å publisere artikler i form av en blogg tilhørende nettstedet eller vil det være best å publisere artiklene som egne sider?

Eller har det eventuelt ikke noe å si for hvordan man blir oppfattet av søkemotorene?
 

Stoppet

Banned
Ingen som har noen tanker eller sunspunkter på dette? Kanskje noen som kjenner til noen gode nettsider som tar opp spørsmål som dette?
 

zapotek

Medlem
Skjønner ikke spørsmålet helt. Lurer du på om bloggposter eller "vanlige" html-sider (eventuelt pages i Wordpress) har størst mulighet for å rangere godt?
 

Stoppet

Banned
Jeg tenker på om det vil være lurest å skrive en artikkel i bloggen http://promenade.no/blogg eller om det vil lønne seg å lage en helt egen side for innlegget som da f.eks heter promenade.no/arikkelenmin. Og/eller eventuelt lage en side promenade.no/artikler med undersidene promenade.no/artikler/artikkel1, atikkel2, artikkel3 og så videre.
 

zapotek

Medlem
Jeg tenker på om det vil være lurest å skrive en artikkel i bloggen http://promenade.no/blogg eller om det vil lønne seg å lage en helt egen side for innlegget som da f.eks heter promenade.no/arikkelenmin. Og/eller eventuelt lage en side promenade.no/artikler med undersidene promenade.no/artikler/artikkel1, atikkel2, artikkel3 og så videre.

Fra Googles synspunkt spiller det ingen rolle hva du velger. Legg det der det har størst mulighet for å bli lest av brukerne på ditt nettsted, noe som igjen maksimerer sjansen for at artiklene blir lenket til og spres i sosiale medier, som igjen fører til størst mulig sjanse for å rangere godt.
 

Stefan

New Member
Jeg hadde en kunde som valgte å gjøre begge deler.

Man kan legge inn lenker til det stedet man vil ha opp hvis man legger ut samme blogginnlegg flere steder, ellers blir det duplikat og ikke sitat.
 

Stoppet

Banned
Jeg hadde en kunde som valgte å gjøre begge deler.

Man kan legge inn lenker til det stedet man vil ha opp hvis man legger ut samme blogginnlegg flere steder, ellers blir det duplikat og ikke sitat.
Jeg skjønte ikkke helt hva du mente her. Kan du vise til eksempler?
 
Topp