Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webside vurderes solgt - MinecraftVPS.no

picxx

Well-Known Member
hvilken side?

Error establishing a database connection
 

xdex

Medlem
Her burde du absolutt inkludere mer informasjon, slik som siden ser ut nå, ser det ut som en side som er i stand til å sette opp minecraft servere automatisk, med en fungerende backend. Jeg regner med at dette ikke er tilfelle? ut i fra det jeg ser.

Dette er altså bare en ferdig redigert mal http://themeforest.net/item/green-earth-environmental-wordpress-theme/2473309 med noe minecraft innhold? tar jeg feil?

Eneste som har noe "verdi" er i så fall domene-navnet, da siden i seg selv ikke er noe å ta betalt for. Ny eier måtte i følge regler kjøpt temaplate selv, for å få lisens, da du ikke kan videreselge lisensen du allerede har, med mindre du kjøpte den dyreste lisensen (Extended Licenses).

Du burde også føre opp statistikk, salg (dersom du har noen) og annen relevant informasjon som kan være til nytte for en eventuell kjøper.
 

Terry James

New Member
Jeg selger som sagt bare ferdig designet webside basert på Wordpress. Tidligere har den vært integrert med WHMCS som backend men dette er blitt fjernet. Malet/lisensen er inkludert. Jeg har fått et par bud, men kom gjerne med et bud om siden/domenet er interessant for deg.
 
Sist redigert:
Topp