Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er ditt høyeste salg?

eekern

Medlem
Jeg kjenner mange konsulenter og en av de har hatt salg på 60,000kr. Mitt høyeste til nå er 30.000,- kr og det er en sinnsyk følelse.

Ser det er mange på forumet med god erfaring hva er ditt største salg ?
 

picxx

Well-Known Member
"Salg" kan jo være så mangt, men solgte annonsering til en og samme kunde for i underkant av 60K.
Dette var dog noen år siden.
 

eekern

Medlem
Det er sant "picxx" mener salg i form av profitt i lomma på et oppdrag, ikke over tid.

Gratulerer med gode annonseinntekter !:D
 

Marius_J

Social Engineer
Jobbet hos en tv tilbyder en periode for å selge til boretslag, så en vakker dag så solgte jeg til halve nydalen+ 6 nye boligblokker som skulle bygges. Dette var snakk om 560 leiligheter. 550 i provisjon per leilighet. Vi var 3 stk på per team. så ble ca 100k på oss hver.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg kjenner mange konsulenter og en av de har hatt salg på 60,000kr. Mitt høyeste til nå er 30.000,- kr og det er en sinnsyk følelse.

Ser det er mange på forumet med god erfaring hva er ditt største salg ?

Dette er jo helt avhengig av hva man arbeider med og prissettingen. Hva som er mitt største enkeltsalg er jeg faktisk ikke helt sikker på, men noen av de største enkeltsalgene ligger nok rundt de 250K.

Det er allikevel viktigere at man klarer å være så tent at man sitter med den kilende og gode følelsen etter hvert salg uansett størrelse når man er selger.

Godt salg alle sammen!
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg har stort sett drevet innen media og reklame i alle år. Disse salgene har stort sett vært annonsekampanjer.

Som sagt er det jo hele avhengig av hva man selger og til hvilken pris. Arbeider man med eksempelvis papirmagasiner hvor man har sidepriser på 30-35K og selger inn en årsavtale så er det relativt greit å signere 250K.

Har også solgt 14 dagers nettkampanjer for 100K - så alt er avhengig av hvem, hva, hvor og hvordan :)
 
Topp