Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på hundeside

sKrud

Meget sliten student
Hei WFer

Det er ikke ofte jeg ber om tilbakemeldinger på sider, men en gang må bli den første.

Holder på å lager en skikkelig mainstream side, å lurte derfor på om dere kan gi meg litt feedback det meste.

Siden er enkelt og greit en side som lister opp alle hunderaser, så derfor hunderase.no

I all hovedsak er det tre ulike sider her:
Hovedsiden: Hunderase
Hundeomtaler: feks: Mops
Listesider: Gjeterhund

Anser siden som ca. 85% ferdig, da det ennå er litt småplukk som må til for å få siden 100%.

Takk på forhånd for tilbakemeldinger.
 

Jens1986

Medlem
Fin og oversiktlig. Litt dårlig språk noen steder og noe engelsk. Eks:
STØRRELSE TYPE:Liten hunderase
HUNDERASE GRUPPE:Selskapshunder

Ville helle skrevet STØRRELSE: og GRUPPE.

Egentlig har jeg ikke så mye tilbakemeldinger annet enn at du bør spamme alle de forskjellige hundegruppene på face, de kommer sikkert til å digge siden din, legge igjen kommentarer osv. Og lag en fb side hvor du F. Eks legger ut en rase om dagen eller noe. De eldre folka med hund på face elsker å dele ting.

PS siden ble litt liten på mobil.
 

sKrud

Meget sliten student
Takk for svar.

Fin og oversiktlig. Litt dårlig språk noen steder og noe engelsk. Eks:
STØRRELSE TYPE:Liten hunderase
HUNDERASE GRUPPE:Selskapshunder

Ville helle skrevet STØRRELSE: og GRUPPE.
Enig med deg her.. Får gå over disse å se hva jeg kan få til:)

Nettstedet må være responsivt sKrud.
Notert - Ble tatt et valg og budsjettet strakk ikke til på en mobilside.. Om inntektene kommer så blir siden også tilpasset mobil.

Pedigree har en veldig bra løsning hvor man kan definere enkelte parametere for å finne enn rase som passer familien. Kanskje det hadde vært en idé? Det vil i hvert fall skape gode innlenker.
Bra tips! Regner med det er denne du tenker på : https://www.pedigree.no/finn-rett-hund-eller-valp/

ÆØÅ har ikke helt skjønt det, men de kommer sikkert på bane med de andre etterhvert :D
A-Å menyen vil bli oppdatert når alt innhold er ute, slik at jeg ser om det er noen som ikke har innhold:)

Noen flere kommentarer?
 

JudeQuinn

Medlem
Dette er vel litt shady på en kommersiell side?
"All images are the property of their respective owners. If you found any image copyrighted to yours, Please contact us, so we can remove it."
 

Tonny Kluften

Administrator
Notert - Ble tatt et valg og budsjettet strakk ikke til på en mobilside.. Om inntektene kommer så blir siden også tilpasset mobil.

Et responsivt Wp theme koster "ikke noe", eller ihvertfall maks $59 for et ok et... + at det blir mer inntekter med flere folk som gidder å lese sida di + at Google begynner å like responsive sider veldig godt etterhvert.
 

sKrud

Meget sliten student
Dette er vel litt shady på en kommersiell side?
"All images are the property of their respective owners. If you found any image copyrighted to yours, Please contact us, so we can remove it."
Dette er dummy content.. Det vil bli oppdatert.

Notert. Likte begge variantene godt:)

Et responsivt Wp theme koster "ikke noe", eller ihvertfall maks $59 for et ok et... + at det blir mer inntekter med flere folk som gidder å lese sida di + at Google begynner å like responsive sider veldig godt etterhvert.
Trenger ikke gå på bekostning av noe budsjett, finnes også gratis alternativer som er responsive!

Skal se på saken. Regner med vi blir å fyre opp en mobilvennlig side så snart alt annet er på plass.

Men da tror jeg at vi har fått luftet eller det meste noe mer jeg bør se på?
 

Humla

New Member
Jeg kikket inn på siden nå, og på begge de to rasene jeg har kunnskap om fant jeg flere faktafeil og skrivefeil. Hvor har du hentet informasjonen fra? Karakteristikk-boksene har også en haug av feil på alle rasene jeg har kikket innom nå.

For meg spiller det ingen rolle hvor godt designet er om faktaene ikke stemmer dessverre.
 
Topp