Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg er interessert i "håpløse" Facebook-sider du har gitt opp

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Som tittelen sier, så er jeg interessert i å overta norske Facebook-sider som du kanskje har gitt opp av forskjellige årsaker. Selvsagt mot "kompensasjon" ;)

Sidene bør ha endel likes (yup, hva er så "endel" - men helst over 10K).

Send meg ganske enkelt linker til passende, rævva FB-sider som du vil kvitte deg med, så skal jeg komme med et passende bud til deg. Alt av interesse. Du må gjerne komme med en idé om hva du trenger av "kompensasjon" for dealen ;)

Bruk PM, er du snill.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hei Rune,
Av ren nyfikenhet, hva er planen når du overtar disse sidene? Du trenger ikke si hele planen, er bare interessert i ideen :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Poenget er å bruke sidene som testballonger for nye måter å "nå gjennom" til likerne på - i praksis eksperimentering :)
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Ah, ok. Lykke til! Kan jo være spennende det :)
God morgen, forresten! ;-)
 

Tony J

Alle skal få
Du skal ha lykke til med å finne "håpløse" sider med over 10.000 reelle profiler. Alt kan vel kalles eksperimentering og en smart og gjerrig mann som deg har selvsagt en større plan her :) Kanskje slå sammen flere sider til en større? Kanskje endre på navnet på siden og nisjen (man kan endre navn på bedrift opp til 1 gang per side)? Mange spennende muligheter :)
 

Tony J

Alle skal få
Man kan ikke endre navn på FB sider som har over 200 likes om det var det du mente @Tony J

Man kan det. https://www.facebook.com/help/271607792873806

Ref: "Hvis 200 eller flere personer liker siden din, må du være administrator for å sende en forespørsel om å endre navnet på siden. Hvis forespørselen blir godkjent, kan du ikke endre navnet på siden igjen. Du kan bare endre navnet på siden din én gang. Slik sender du en forespørsel:"

Ha en fin dag.
 

Rismoen

Medlem
Man kan det. https://www.facebook.com/help/271607792873806

Ref: "Hvis 200 eller flere personer liker siden din, må du være administrator for å sende en forespørsel om å endre navnet på siden. Hvis forespørselen blir godkjent, kan du ikke endre navnet på siden igjen. Du kan bare endre navnet på siden din én gang. Slik sender du en forespørsel:"

Ha en fin dag.

Det funka ikke, mulig at jeg ikke har den funksjonen enda...
 

erlsae

Medlem
Det funka ikke, mulig at jeg ikke har den funksjonen enda...
If you don't see the option to submit a request, it might mean:
  • You're not an admin. Learn how to see your Page role.
  • You or another admin recently submitted a request.
  • This option isn't currently available in your location.
Med andre ord ikke en funksjon som er tilegnet oss nordmenn, enda.
 
Topp