Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan starte nettbutikk?

firepires

Medlem
Heisann,

I mange år har jeg gått med tanken å starte egen nettbutikk, jeg har kommet smått igang og impotert små ting som deksler ol. men jeg har aldri kommet i gang skikkelig med å starte opp en nettbuikk.

Noen som kan gi meg noen tips?
Hvordan går jeg igang?
Lurt å kjøpe en eksisterende nettbutikk? Vet ikke om det er så smart, ettersom de selger det fordi det ikke er penger i det osv.
Hvordan finner jeg de rette produktene?

Jeg tenker først og fremst å ha det som en hobby, ettersom jeg elsker kjøp og salg.

Flott om noen kan komme med tips osv, eller dele din historie hvordan dere startet, takk.

Mvh,
Firepires
 
Hei :)

Hvis du først har produktene bør du starte med et domene, Finne et godt navn på butikken om du ikke alt har det?
Det er nok mange flere her inne som har bedre peiling på hvordan man setter igang med en nettbutikk men jeg startet enkelt med domene+wordpress+woocommerce så satte jeg opp noe enkelt med paypal betaling.

Jeg brukte ca 400-500 kroner i månden på adwords og ca 100-200 kroner i månden hos Bing.
Som jeg lett tjente igjen på salg via nettsiden. Det viktigste er at nettsiden ser profesjonell ut å er funksjonell. Lett å kontakte deg osv.

Det som er greit med også kjøpe en ferdig nettbutikk er at du har alt sammen klart, du får support osv om du selv ikke har god peiling på hvordan man setter opp en nettside du vil da spare litt tid. Men hvis du setter opp alt sammen selv så vil du jo i prinsippet spare penger.
 

Rudi Thomassen

New Member
Hei FirePires,

Vår løsning kan passe veldig godt for deg. Åpne gjerne gratis demo og test ut selv.

mvh

Rudi Thomassen
Mystore.no
 

picxx

Well-Known Member
Ønsker du å rette fokuset på varehåndtering kjøp/salg og markedsføring heller enn å "plundre" med koder, design, dårlige hoster, oppgraderinger, add on's, plugins og alt annet som følger med når du selv skal sette opp fra scratch bør du absolutt vurdere en ferdigløsning som mystore eller revoweb over her.
 

firepires

Medlem
Mystore.no sin løsning er alt for dyr for meg i start fasen, desverre.

Vil ha så lite utgifter som mulig helt i starten.
 
Mystore.no sin løsning er alt for dyr for meg i start fasen, desverre.

Vil ha så lite utgifter som mulig helt i starten.

Då hade jag startat en tictail butik vilket kostar 0 kr, sen en facebooksida, allt fokus ligger på facebook sen har du tictail där du visar upp produkterna, betalning och sånt kan ske förskott. Detta kostar 0 kr att sätta upp och 0 kr i drift.
 
Topp