Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøp av småpakke

Steven

Member
Hei!

Driver en nettbutikk på hobbybasis og har brukt bobleplastkonvolutter til å sende ut småpakker.

Litt om nettbutikken:
Liten nettbutikk med totalt 25-50 ordre per mnd.

Sjekket ut blant annet Småpakker fra Rajapack. Men syns det blir i overkant dyrt når frakten blir såpass mye da jeg ikke har de økonomiske midlene til å legge ut 2800 på forhånd (800 esker blir litt mange).


En av mine bestselgere jeg fører har dimensjonene for å danne ett bilde av hva jeg trenger:
(L)16 cm x (W)13 cm x (H) 5 cm

Ønsker å sende ut med småpakken via bring.no eller vanlig servicepakke.

Noen anbefalinger på hvor/hva jeg burde kjøpe?

Setter pris på alle svar.

PS: Vet at det er en del tråder om det her. Men fant lite informasjon til mitt formål, derfor jeg spør.
 
Sist redigert:

HPF

Medlem
Hei!
Driver en nettbutikk på hobbybasis og har brukt bobleplastkonvolutter til å sende ut småpakker.
Hva er galt med bobleplastkonvolutter? De får du jo fra 1.50/stk elns i den størrelsen du angir. Bruker de mye selv både til Småpakker og Servicepakker, skjærer opp papp fra større esker og skyver dem inn over og under varen for beskyttelse.

Billigemballasje har også esker for Småpakker. Prisene til Rajapack er etter min erfaring ganske veiledende, pleier ikke være så vanskelig å prute ned prisen en del.
 

Kassimaja

Geocacher
Ta deg en prat med Rajapack. I den bransjen der er det enkelt å forhandle fra rabatter ;)
 

Turbo Heidi

Member
Selv driver eg en nettbutikk på ca samme str. Og eg har kontaktet mange distributører for å avtale pris. Men uansett hvordan eg rekner på det så er per i dag posten det billigste fordi vi har for få ordrer. Dem fleste rekner vekt eller antall pakker i mnden.
 
Topp