Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger 868 unike/varme leeds innen lån/forbrukslån/mikrolån

Lexonis

New Member
Disse leedsa har søkt alt innenfor forbrukslån gjennom en rekke finans sider men de har aldri fått noe tilbud etter søknads prosessen, siden finans sidene ikke har vært knyttet til et partner netverk for lån eller banker.

Leedsa er samlet på aweber kontoen min.

Leedsa har aldri blitt mailet til eller har fått noe som helst låne tilbud fra min aweber konto.

Kom gjerne med bud ;)
 
Sist redigert:
Disse leedsa har søkt alt innenfor forbrukslån gjennom en rekke finans sider men de har aldri fått noe tilbud etter søknads prosessen, siden finans sidene ikke har vært knyttet til et partner netverk for lån eller banker.

Leedsa er samlet på aweber kontoen min.

Leedsa har aldri blitt mailet til eller har fått noe som helst låne tilbud.

Kom gjerne med bud ;)

Så du selger konfidensielle personopplysninger, med andre ord? Jeg går utifra at du ikke bryter med Datatilsynet. Og isåfall...hvordan kontrollerer du at sensitive data ikke havner i feile hender?

Eller er det kun epost-adresser du selger? Isåfall...hvordan skal en potensiell kjøper vite at disse er reelle?
 

picxx

Well-Known Member
Går ut fra at han "selger" et joint venture tilbud.
Du får sende ut mail/tilbud fra aweberkontoen hans mot en gjentjeneste, kanskje da i form av hard cash?

----ble skrevet samtidig som svaret ovenfor, beklager :)
 

Lexonis

New Member
Går ut fra at han "selger" et joint venture tilbud.
Du får sende ut mail/tilbud fra aweberkontoen hans mot en gjentjeneste, kanskje da i form av hard cash?

----ble skrevet samtidig som svaret ovenfor, beklager :)

hmm takk for tipset ;)
 

Lexonis

New Member
Så du selger konfidensielle personopplysninger, med andre ord? Jeg går utifra at du ikke bryter med Datatilsynet. Og isåfall...hvordan kontrollerer du at sensitive data ikke havner i feile hender?

Eller er det kun epost-adresser du selger? Isåfall...hvordan skal en potensiell kjøper vite at disse er reelle?

selger ikke søknadsskjemaene med de personlige opplysningene, de havner på en sikker epost konto og blir slettet automatisk etter 24 timer siden jeg ikke for gjort noe med de.

Det er kun epost adressene jeg selger, det er et godt spørsmål er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få bevist det. Kan sikkert ta en print screen av lista fra aweber kontoen som bevis isåfall.

Om jeg hadde hatt en side over låne tilbud så hadde jeg selvfølgelig brukt lista selv. Hvis jeg ikke for solgt den her så for jeg bare ta meg bryet å sette opp en side og chashe inn selv.
 
Kan sikkert ta en print screen av lista fra aweber kontoen som bevis isåfall.

Det hjelper ikke skeptiske kjøpere. Jeg ville ikke kjøpt en slik liste med mindre jeg stolte 100% på selgeren eller på andre måter hadde bevis på at:

1: Eieren av epost-adressen hadde sagt ja til å motta epost/nyhetsbrev
2: Eieren av epost-adressen var en norsk statsborger over 18 år og hadde fast inntekt.

Uansett tror jeg ikke du kan forvente mange kronene for en så liten liste med så lite opplysninger. Dessverre.

Om jeg hadde hatt en side over låne tilbud så hadde jeg selvfølgelig brukt lista selv. Hvis jeg ikke for solgt den her så for jeg bare ta meg bryet å sette opp en side og chashe inn selv.

Det er nok flere inntjeningsmuligheter der. Og så mye bal er det ikke å lage seg en nettside ;)
 
Topp