Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp med litt kode, betalt

Jens1986

Medlem
Hei,

Jeg trenger litt hjelp. Den som skriver svaret her, får 200 kr på PayPal (send meg mail i PM). Dette gjelder Wordpress.

I extra.css har jeg følgende:
#annonse {
float:left;
margin-right:10px;
margin-bottom:10px;
}

I single.php har jeg følgende:
<div id="annonse">adsense-kode</div>

Da får jeg en annonse som legger seg til venstre. Problemet er at på mobil, når skjermen blir smal, vil korte ord legge seg til høyre for annonsen, og det hele ser dumt ut.

Det jeg ønsker er at når skjermen er smalere enn xxx px så skal <div id="annonse">adsense-kode</div> ikke vises, men det skal være en ny annonse som ikke har float:left, men som opptar hele bredden, for å unngå at sånne korte ord blir presset inn ved siden av. I den nye annonsen skal det også være en annen annonsekode.

Kan noen fikse dette og fortelle meg hva jeg skal skrive i extra.css og hva jeg skal skrive i single.php, så overfører jeg på PayPal!

Takk :)
 

Jens1986

Medlem
Takk, det fungerer bra!

Det er ett problem - når jeg går inn på et innlegg som er delt via Facebook på mobil, så ligger begge annonsene der. Det skjer ikke om jeg går inn på innlegget utenom Facebook. Er det noe cache-greier hos Facebook? Noen som vet?
 

barentshavet

Active Member
Takk, det fungerer bra!

Det er ett problem - når jeg går inn på et innlegg som er delt via Facebook på mobil, så ligger begge annonsene der. Det skjer ikke om jeg går inn på innlegget utenom Facebook. Er det noe cache-greier hos Facebook? Noen som vet?

Det hørtes litt rart ut. Det er litt vanskelig å etterforske sånt uten developer tools, så om du gir ut adressen så kan kanskje noen hjelpe deg. Tviler på at det er en hurtigbuffer-greie, men vanskelig å si uten noe konkret å se på.
 

pmb

Webutvikler
Kanskje det har noe med at lenken nå åpnes i Facebook sin egen nettleser? At den ikke støtter media queries eller lignende?
 
Topp