Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er dere fornøyd med Klarna Checkout ?

Hei S
Jeg har gått over til KCN i min nettbutikk. Jeg ser at konverteringsraten stiger. Men ser også at selve nettsiden blir oppfattet mer seriøst (benyttet meg av Mystore sin betalingsløsning for en tid tilbake som var litt "utdatert").

Ser også at det er blitt større interesse i dyrere produkter (MERK: Har ikke gjort noen endringer på produktene).

Så alt i alt er jeg positiv.

En liten ulempe er at nettbutikken er dropshipping basert, prøver å konvertere det over til å få ett solid lager, men er vanskelig når fortjeneste kommer 1 uke forsinket pga Klarna foreløpig kun utbetaler 1 gang i uken.

Hei Steven!

Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding.

Jeg har gjennom årene i Klarna blitt kjent med, og hatt gleden av å samarbeide med mange som baserer seg på dropshipping. Selv om jeg ikke er ekspert på området deler jeg gjerne av meg med mine erfaringer, og kan, basert på hvilke behov du har, sette deg i kontakt med andre som kan hjelpe deg videre med planen om å kunne etablere ditt eget lager. Ring meg gjerne på tlf. 97949299 eller send en mail til erik.kulterud@klarna.no om du er interessert.

Lykke til videre!
 

idefox

New Member
Er superfornøyd. Har nå hatt KCO over en god tid og selv om jeg ikke måler det så virker terskelen for at kunder kjøper mye lavere.vi har iallefall hatt wn økning i salg og ser også at ordrene generelt er av høyere verdi. Virker som om kundene trives med løsningen. Foruten at alt nå går gjennom klarna og at vi betaler gebyr for alle salg (mot før når en del gikk mot oppkrav/forskudd) så ser vi ingen bakdeler.
Dessuten hos mystore så er det ikke månedsgebyr hos Klarna slik det var hos DIBS' kortløsning, og med lavere % så blir det totaltsett ikke dyrere for oss.
I tillegg er det super og kjapp service hos Klarna når det oppstår noe. Anbefales
 

thorep

Medlem
Hva hadde dere før? Vi vurderer bytte fra DIBS til klarna, rett og slett fordi vi føler klarna er mere... Kjent..
 

Turbo Heidi

Member
Har hatt Klarna i noen månder no. Gikk fra Payex til Klarna. I det eg gjorde det så fikk eg jo den nye Klarna Versjonen. Det ble fort lagt merke til både på kontoen og ang. bestillinger. Fikk også mange tilbakemeldinger om at det Klarna systemet var tungvint og forstå seg på. Selv synes eg det var utrolig greit, men det er ikkje eg som skal bruke det. Dermed kontaktet eg Dibs for å høre hvordan dere betalingsvindu såg ut og fungerte. Og fortalte dem ang. Klarna sin. Og den kunne love meg at det var noe helt anna. Mye enklere system. Dermed byttet eg til Dibs og salget har gått sykt opp. Pengene før eg bestemme selv når eg ønsker å ha dem. Og det er super service.

Eg går ikkje tilbake til Klarna. Da må dem gjøre noe drastisk med designet i bet. vinduet.
 

NewbieG

New Member
Interessant å lese tilbakemeldingene angående Dibs vs Klarna.
Flere som har betrakninger/ erfaringer?
 
Topp