Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rimelige kontorplasser i Oslo?

grundine

New Member
Hei. Jeg vil fra 01.01.2016 være i drift med nytt AS. Én ansatt foreløpig. Trenger kun et sted å sitte, gjerne sammen med andre - men et profesjonelt miljø med seriøse mennesker.

Gjerne sammen med digitale hoder i er byrå. Sentrumsnært, helst. Oslo Sentrum eller innenfor T-banen.

Noen som har noen tips?
Jeg driver ned digital marketing.
Noen likesinnede hadde vært toppers! :)

Dersom noen har tips til hvor jeg bør henvende meg, fremgangsmåte eller annet, så tar jeg imot med takk.

Jeg har hjemmekontor, så det er medt for å ha kontakt med verden og ha et skille mellom jobb/privat.

Budsjett: +/-1500 kr mnd. Aner ikke hva slikt koster.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vi i INEVO har noen ledige pulter som vi kan vurdere å lei ut. Totalt har vi 330 kvm sentralt i Oslo med utsikt mot både holmenkollen og festningen/aker brygge. Vi holder til i 9.etasje og disponerer totalt 12 møterom med andre aktører, i tillegg til 3 egne møterom.

Rask fiberlinje, fruktkurver, kaffemaskiner, ping-pong bord og ikke minst en flott kantine kan vi også tilby.

Du kan se noen bilder fra kontoret her: https://www.facebook.com/inevodigital/posts/1069852779715518
Vi flyttet inn i sommer, så alt er ikke på plass enda, men budbilene kommer fortløpende med påfyll av interiør.

Høres det fristende ut kan du sende meg en epost på kenneth@inevo.no og fortelle litt om dere selv, så kan vi jo se om det er en match :)
 
Topp