Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selge eller sette ut driften av nettbutikk

thorep

Medlem
Hei! Hvor kan man selge en bedrift? Ser at finn.no har muligheten, er det andre steder?
Vi har en Hundebutikk med ca 100 000 i varge lager og ca 25 000 - 40 000 i salg pr mnd.

Vi kunne enten tenke oss å selge, eller finne noe som vil drive den for oss , ha vare lager å alt mot at vi kun sitter igjen med noen få %.

www.hundebutikk1.no
 
Du kan sjekke ut: bedriftsborsen.no

Jeg har ikke brukt dem selv, men vil tro at de kan hjelpe deg.
 

CamillaF

New Member
Hei! Jeg synes nettbutikken deres har blitt veldig fin, og synes det er litt dumt at dere ikke følger babyen deres litt lenger. En slik omsettning så tidlig i en nisje med hard konkuranse tørr jeg påstå er veldig bra.
 

Johan

Medlem
Selg selv på finn.no. Skal du ha hjelp av bedriftsmegler koster det skjorta.
Så lenge det er butikk og varelager er det en enkel sak. Skal du derimot selge AS er det en annen skål
 

thorep

Medlem
Takk for alle svar! For oss så går dette på at når den vokser såpass som den har gjort så går det veldig mye tid til å drifte butikken. Vi hadde såklart vært mest fornøyd hvis noen ville drive butikken sammen oss, få inn litt mer kapital og arbeidskraft. Men dette har ikke vært så lett få til.
 

Martin R

Medlem
Takk for alle svar! For oss så går dette på at når den vokser såpass som den har gjort så går det veldig mye tid til å drifte butikken. Vi hadde såklart vært mest fornøyd hvis noen ville drive butikken sammen oss, få inn litt mer kapital og arbeidskraft. Men dette har ikke vært så lett få til.

Jeg leier et lokale på 70kv midt i Hønefoss sentrum, og har god lagerplass.
Det er post i butikk rett ovenfor lokalet, så det går svært raskt å sende ut varer.
Kan dette vært aktuelt?
 
Topp