Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken leverandør av nettbutikk?

firepires

Medlem
Heihei,

Hvilken nettbutikk-løsning anbefales?

Prestashop, Shopify, 24nettbutikk, mystore, opencart?

Hva anbefales? Kom med anbefalinger.

Vil helst slippe å betale 800kr,- pr. mnd for hosting av nettbutikken.
 
Jag tycker smartweb.dk är bra. Kostar 299 kr i månaden, lilla paketet, det räcker ett bra tag. Testa de olika i 30 dagar gratis, det erbjuder nästan alla, därefter hittar du din favorit.

Steven. Mystore kostar mycket, sen undrar jag om det är vanligt med begränsningar i antalet ordrar? Är ju helt värdelöst, skulle aldrig skaffa en aktör som begränsar antalet ordrar.
 

NettXpress

New Member
Hei. Du er velkommen til å prøve CS-Cart fra NettXpress. Du kan teste den gratis i 30 dager. Med i pakken følger: Support, kjente frakt -og betalingsløsninger, og du betaler kun en gang. Det er heller ingen begrensninger i antall produkter, ordre o.s.v.
 

Rismoen

Medlem
Jeg anbefaler Wordpress og WooCommerce på det sterkeste.

Hvorfor?

Vi snakker om et blogg CMS som blir gjort om til en nettbutikk via en plugin (WooCommerce).

Det holder ikke i lengden, det er min erfaring.

Wordpress + WooCommerce + mange plugins som kreves for at det skal bli en komplett nettbutikk = promblemer.
 

JesperCUR

New Member
Hvorfor?

Vi snakker om et blogg CMS som blir gjort om til en nettbutikk via en plugin (WooCommerce).

Det holder ikke i lengden, det er min erfaring.

Wordpress + WooCommerce + mange plugins som kreves for at det skal bli en komplett nettbutikk = promblemer.

Det har funket i over 1 år for meg uten problemer, gikk riktig nok litt sakte når jeg hadde en haug av tullete plugins og en mindre god webhost, men med litt optimalisering og hjelp så har det faktisk vært en mer enn god gratis løsning.

Holder kanskje ikke i lengden om man skal utvide til over 1000produkter + tusener av kunder, da ville jeg anbefalt Magento. Men i starten, så er WooCommerce mer enn bra.
 

tabetalt.no

New Member
Heihei,

Hvilken nettbutikk-løsning anbefales?

Prestashop, Shopify, 24nettbutikk, mystore, opencart?

Hva anbefales? Kom med anbefalinger.

Vil helst slippe å betale 800kr,- pr. mnd for hosting av nettbutikken.

Ta en tur innom oss, se hva du synes og kom gjerne med tilbakemeldinger.

Våre priser baserer seg på funksjonalitet. Pakkene kan du se her.

Fakturering vil skje når du evt. setter butikken online som gir butikkeiere muligheter til å se hvilke funksjoner de trenger i admingrensesnittet for så å velge pakke.

Vi er selvfølgelig stolte at RS (Redningsselskapet) er bygget på denne løsningen som også har gitt dem mulighet til å selge varer over bord i tillegg. Vi har fysiske terminaler integrert med webshopen på alle fartøyene til RS i dag.

Gi meg en lyd her hvis det skulle være noen spørsmål

--
tabetalt.no
 

T SL

Active Member
Wordpress og woocommerce er en litt half-ass løsning. Den fungerer greit til mindre sider som har et par produkter, men det er et hav av plugins og annet tøys for å få Wordpress til å hoppe når du sier "nettbutikk".

Wordpress er fint -- bruker det på innholdssider selv, men holder da plugins til under 5.Jeg har jobbet med utrolig mange nettsider som har blitt ødelagt, hacket osv. på grunn av feil bruk av Wordpress. Det er nesten alltid enten Plugins eller themes som har skylden.

Jeg har ingen erfaring med ferdigløsningene som tilbys, men vil tro at det gir deg my mindre hodebry enn å hoste, drive og optimalisere dette selv. One.com er en søppelhost etter min mening -- skal du drive nettbutikk av litt størrelse bør du ha den på en virtuell eller aller helst dedikert server -- eller bruke en løsning som ikke er et webhotell med 500 andre nettsider stuet sammen.
 

Stoppet

Banned
Ser det er varierende hva som menes om woocomerce. Noen som har eksempler på butikker bygget på dette som kan sjekkes ut?
 

T SL

Active Member
Her er noen eksempel: http://www.woothemes.com/2014/10/12-great-examples-woocommerce-stores/

Flere på forumet her bruker det også. Hvis jeg ikke tar feil, er også Trollweb her på forumet, de er gode på Magento.

Det er vanskelig å finne et greit summary av de to plattformen -- laget av noen som ikke selger den ene eller den andre løsnigen, men du finner en del på forum. For eksempel er dette en interessant tråd:

"a. It needs about another 15 plugins to reach basic functionality with Magento.
b. Often times, these plugins slow things down and conflict with each other.
c. WordPress is just not meant for ecommerce. Its not an efficient structure for products and categories and it just doesnt work very well.
d. Wow is it expensive now! I have to pay a yearly fee for my plugins vs a once of fee with Magento?
e. Its not scalable to thousands of products. It justnt cut it."

https://wordpress.org/support/topic/just-not-good-enough-going-back-to-magento
 
Topp