Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Russe dugnad side

BlitZz

Member
Når jeg var russ solgte vi "reklameplass" på bilen vår.
500kr per bedrift.
Tok oss én effektiv dag å fylle bilen vår med diverse klistremerker :)

Å tigge penger på en nettside uten å gi noe tilbake, tror jeg ikke fungerer så veldig bra. Men du får ha lykke til :)
Takker! Tror nok jeg må gå frem med en slik strategi også, eller gi noe tilbake som folk foreslår :)
 

Nemo

Medlem
Arranger fester også. Det kan dere tjene sinnsykt mye penger på. Lei en nattklubb, og pass på at det ikke er for nært i tid med andre russearrangement, sett CC til 200 kr per hode eller noe slikt inkludert transport fra til Sartor senter på kvelden! Dere får fint andre busser til å selge billetter for dere også for en cut av inntektene. Anbefaler å ha stigende provisjon (10> 10%, 20> 20% osv). Kjør også heavy FB-marketing og smell gjerne opp en like fet video som den du(?) laget. En FB-side eller FB-gruppe er gull verdt. Kan melkes for flere arrangement senere! En suksessfull russefest drar fint inn 20 000 kroner, netto.
 

BlitZz

Member
Arranger fester også. Det kan dere tjene sinnsykt mye penger på. Lei en nattklubb, og pass på at det ikke er for nært i tid med andre russearrangement, sett CC til 200 kr per hode eller noe slikt inkludert transport fra til Sartor senter på kvelden! Dere får fint andre busser til å selge billetter for dere også for en cut av inntektene. Anbefaler å ha stigende provisjon (10> 10%, 20> 20% osv). Kjør også heavy FB-marketing og smell gjerne opp en like fet video som den du(?) laget. En FB-side eller FB-gruppe er gull verdt. Kan melkes for flere arrangement senere! En suksessfull russefest drar fint inn 20 000 kroner, netto.

Fester står på to-do listen! :) Har egne "fest sjefer" som skal drive med dette, men tror jeg må tipse de om disse gode tipsene du kom med. Takker så meget!

Digger ideen om at bussene kan selge billetter + prov!
Forresten, er du her ute ifra eller? "Vestnytt" og "sartor senter" haha.

smell gjerne opp en like fet video som den du(?) laget.
Det er desverre ikke jeg som har laget den. All credit går til landstreffet. Burde kanskje linke til Youtube videoen deres istedenfor å kjøre den fullscreen uten creds.
 
Topp