Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt satsningsområde fra INEVO - foto og video

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei kjære WFere,

INEVO gjør et prøveprosjekt hvor vi skal jobbe med et utvalg av kunder innen foto og video. I forbindelse med det har jeg gjort noe jeg aldri trodde jeg skulle gjøre: jeg har satt opp en nettside i Foursquare.

Tok ca en halv arbeidsdag, inkl. utvelging av portføljebilder og skriving av tekst.

Målet: Få opp en brukbar nettside på kort tid, slik at jeg slipper å involvere utviklere og designere som allerede er opptatt med prosjekter frem til februar.

Her er resultatet: http://inevomakers.no/

Gitt tiden jeg brukte og resultatet jeg fikk, så er jeg fornøyd.

Spørsmålet til dere på WF er todelt:

1) Ser nettsiden bra ut?

2) Gir konseptet vårt mening? Sett deg gjerne i en nettbutikk sine sko før du svarer.
 

Steven

Member
Ser du har laget nettsiden i Squarespace, @Kenneth Dreyer Du mangler fav icon ;)

Ellers ser det ok ut.

Litt kjedelig med kun hvite farger og sort tekst?

Ingen tydelige CTA knapper.

Uten å vite hva det her var, måtte jeg ha brukt noen minutter på å lese igjennom teksten. Som regel har du 2 sekunder på deg på brukeren går ut, det er jeg sikker på du vet...

Men hadde jeg sett etter noen, hadde jeg nok ikke valgt nettsiden deres. Til å være til foto og video ser det litt kjedelig og daft ut etter min mening :)

Under "Om Makers" så er "Partnere" i grått.
Veldig vanskelig å lese med hvit bakgrunn..
Syns også font valget er noe svakt. Vanskelig å lese, i alle fall for mine øyne. Virker som om fonten er for skarpt. I og med at du bruker Squarespace anbefaler jeg deg å bruke fonten - Futura PT eller Europa, alt ettersom.

Send meg gjerne en pm om du trenger hjelp med oppsett av Squarespace, har en del erfaring med det fra tidligere prosjekter.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg skjønte etterhvert hva det dreide seg om jeg også, men dette kunne nok vært enda tydeligere allerede på forsiden. Men lov meg at dere enten rengjør den hvite bakgrunnen deres eller ihvertfall Photoshop`er bort flekkene på gulvet i etterbehandlingen. ;)
 

T SL

Active Member
Jeg liker utseendet -- men jeg synes du bommer på målgruppen. Designet ser ut som det tilhører en frilansfotograf eller en kunstner, men ikke et firma som leverer b2b-tjenester innen fotografering.

Dersom du sammenligner med Inevo.no, som er hovedsiden deres regner jeg med, så ser du at denne virker mer profesjonell og 'corporate', men allikevel er den kreativ og litt annerledes.

Bare mine $0.02
 
Topp