Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt frokost og mellommåltid konsept trenger tilbakemelding

ChrisE

Medlem
Hei!

Jeg prøvde å finne ut av hvor lenge siden det var at jeg registrerte meg på webforumet.no. Det begynner å bli en stund siden. I begynnelsen (og fortsatt er) av min karriere innenfor netthandel, var WF en veldig god kilde for informasjon og diskusjon. Så utrolig mye jeg har lært av dere!

Sammen med en tidligere kollega, har vi startet opp et nytt konsept. Jeg ønsker ikke å gi en veldig mye mer detaljert introduksjon her, da litt av hensikten med denne tråden er å få innspill fra dere. Vi har i flere uker arbeidet oss gjennom siden med personer i alle aldre og erfaring innenfor netthandel for å komme frem til en forståelig og enkel løsning.

Vi ønsker derfor all mulig type innspill. For eksempel:
Forstår dere konseptet ? Evt. tar det lang tid? Forstår dere bestillingsprosessen ? Hva synes dere om designet? Hva kan vi gjøre bedre?

Du finner nettsiden på www. Naturbit .No (uten mellomrom).

Takk for hjelpen!
 

ChrisE

Medlem
Takk Tonny!

Vi bruker Illustrator variables til å generere de bildene og det hadde blitt en feil her. Har endret det nå, men pga. browser cache kan det fortsatt se ut som prisen per dag er feil.

Vi må tenke litt på hvordan vi skal få frem hvor mye man får. For mange vil ikke antall gram grøt, granola eller nøtter si noe som helst. Men super tilbakemelding ;)
 

xdex

Medlem
Forstår konseptet, men bytter nok aldri ut mine aminosyrer, egg og havegrøt til frokost mot dette. Men, noe jeg umiddelbart savner, som jeg fant svært lite av, var næringsinnhold, fant det ett sted, men dette burde ligge under hvert produkt. Det bør heller ikke være sånn at jeg faktisk må gå til bestilling, for å se hvor mye hvert produkt inneholder. Hvis dette skal være en erstatter, og en måte og spare penger på (slik som dere skriver det) bør det komme klart frem hva som er anbefalt til hvem, og hva dere tilbyr. Personlig så syntes jeg ikke ett lass med sukker er måten og starte en sunn og god dag på. Ja, jeg er klar over at dette kan spises "når som helst" men det var ett eksempel.

Men hvorfor er Stig og Jessica sin tilbakemelding så lite verdt? Her er jo skriften så liten, virker som det ikke er noe positivt som blir sagt? Opp med størrelsen, og ikke bruk bilde til tekst.
 

ChrisE

Medlem
Takk for god tilbakemelding.

Nå har vi fått opp næringsinnhold på alle produkter, bortsett fra 3, hvor vi venter på en analyse fra leverandør som vil være på plass i løpet av kvelden.

"bør det komme klart frem hva som er anbefalt til hvem, og hva dere tilbyr." - Hva tenker du på her? Dette er gode tilbakemeldinger for oss ;)
 

erlsae

Medlem
Mulig jeg er blind, men kan ikke se noe info om hvor dere får nøttene og produktene deres fra? Import fra hvilket land feks?
 

xdex

Medlem
Takk for god tilbakemelding.

Nå har vi fått opp næringsinnhold på alle produkter, bortsett fra 3, hvor vi venter på en analyse fra leverandør som vil være på plass i løpet av kvelden.

"bør det komme klart frem hva som er anbefalt til hvem, og hva dere tilbyr." - Hva tenker du på her? Dette er gode tilbakemeldinger for oss ;)

Ja, er dette noe for alle? Anbefaler du dette til overvektige? Folk som ikke gidder og lage eller kjøpe noe selv? Altså, havet med såkalte super produkter, eller smart food er stort. Hva skiller dere ut? Hvorfor skal Katrine på 17år velge dere? Dette markedet er enormt, men klarer ikke å se hva dere tilbyr som ikke andre gjør. Hvor kommer egentlig maten fra? Støtter jeg norske bønder? Eller er alt hentet fra utlandet?

Kan gravide spise dette med god samvittighet? Ja det er kanskje ett dumt spørsmål, men dere gir ikke noe svar. Folk der ute er skeptiske, spesielt på nye ting.
 

Jens1986

Medlem
Forstår dere konseptet ?
Ja
Evt. tar det lang tid?
Nei
Forstår dere bestillingsprosessen ?
Ja, likte den godt
Hva synes dere om designet?
Bra
Hva kan vi gjøre bedre?
Litt klønete at man må inn på bestilling for å få næringsinnhold og ingredienser (eller er jeg blind? Finner det ikke noe sted under "Våre produkter")

Synes forøvrig det var et kult konsept. Blir spennende å se om dette er noe folk vil ha i jungelen av abonnementer som har dukket opp siste tiden :)
 

ChrisE

Medlem
Takk for tilbakemelding Jens! Og hyggelig at du liker konseptet.

Godt innspill. Næringsinnhold og ingredienser under "Våre produkter" står på nå på to-do listen ;)
 
Topp