Kjapp og trygg hosting for Wordpress

For gamle travere i gamet - første nettside

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Mener jeg brukte Nuffe sin gjestebok - det var stor stas å ha noe slikt i hine haarde dage.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
hei

bilinform.no er snart 15 år og fortsatt oppe, men ikke så stor som i glansdager 2010-2011

fra nettavisen 2008 http://www.nettavisen.no/1516511.html

gjerrigknark og bilinform var nevnt her

Bra link fra Nettavisen som jeg ikke har vært borti, såvidt jeg husker. Spesielt humrende morsomt å lese at Nettavisen mener min side er "et godt tips for alle som ønsker gode tips til hvordan man kan spare penger på et litt lavere nivå (min utheving) enn hos Nettavisens din økonomi - når lenken de slenger på "Nettavisens din økonomi" tydeligvis ikke lenger eksisterer :p

Gammel "nyhetssak", men Nettavisen burde jo ha nok folk til å følge opp daue lenker ;)
 

RipZ

Medlem
Kan ikke huske å ha brukt nuffe, men har definitivt sett siden! (ages ago) Lurer på om "kontakt meg, men svarer ikke i sommerferien" fortsatt gjelder :p

Gjelder fortsatt - hehe.

Måtte faktisk inne å gjøre noen endringer på koden i dag - har ikke rørt en kodelinje siden 2008. Viste seg at det hadde oppstått en bug når subsys migrerte til nye servere med ny PHP-versjon (htmlspecialchars bruker nå UTF8 som default charset, noe som medførte at enkelte meldinger ikke ble vist).

Ganske mange mails fra oppgitte brukere. På tide at jeg finner en ny eier :) Noen som er interessert? Genererer fortsatt en del penger, så ser for meg å selge for rundt 100k. 50k registrerte brukere.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Min aller aller første nettside lagde jeg i et fag jeg hadde mens jeg var utvekslingsstudent på high school i statene, mener det var høsten 95... Husker hun læreren bablet voldsomt om hvor fantastisk det var med "hyperlinks" osv osv :D Den var tilgjengelig på nett på en eller annen adresse, men tror de sletta alt av disse hvert semester

Så begynte jeg på HiA i grimstad høsten 97, og der fikk vi et eget lite webområde på stud.grm.hia.no/~brukernavn eller noe sånt... lagde flere versjoner der, så kjøpte jeg meg opperud.com et år eller to senere mener jeg det var, og det har egentlig vært oppe i diverse versjoner fram til nå ganske nylig da jeg sletta det helt fordi det var så håpløst utdaterte ting jeg hadde liggende der :)
 
Topp