Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rekneskapsprogram på nett.

perksp

Member
Har ikke conta faktura noe slikt? Nå er det kanskje ikke klassifisert som et regnskapsprogram, men du kan sende faktura og drive inkasso fra samme system såvidt jeg har lest :)
 

Turbo Heidi

Member
Har ikke conta faktura noe slikt? Nå er det kanskje ikke klassifisert som et regnskapsprogram, men du kan sende faktura og drive inkasso fra samme system såvidt jeg har lest :)

Ja med Conta sitt system så kan du sende faktura og kreve inn pengene med inkasso i samme system, men er det noen som vet om ett rekneskapsprogram der dette er mulig i tillegg til å holde orden på rekneskapet?
 

Arvidata

New Member
Ganske lurt å spør hvilken regnskapsprogram din regnskapfører bruker, da er det lettere å velge. Tripletex og E-conomic er det meste brukte online program.
Bilags scanning kan du utføre med Googles GDISK app. Da skanner du bilag og det havner i din gdisk som pdf-fil.
Det eneste du trenger er en google gmail adresse.
 
Tripletex har 13 forskjellige inkassobyrå som du kan velge mellom (etter en liten opptelling). Ubetalte fakturaer kan sendes direkte fra Tripletex til inkassobyrået. Jeg kan varmt anbefale Tripletex som vi benytter på flere kunder.
 
Topp