Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Visma eaccounting vs fiken noen med erfaring?

Stoppet

Banned
Jeg sliter litt med å bestemme meg for om jeg skal gå for Visma eaccounting eller fiken.

Noen som har erfarimg med begge og kan dele sine erfaringer?
 

Kostholdsbutikken.no

kostholdsprodukter på nett
Gå for Fiken. Jeg burde blitt sponset av Fiken for å spre reklame :p hehe, men det er veldig bra. OG de jobber kontinuerlig med å forbedre og utvide funksjonene der så veldig bra. Får håpe de ikke blir kjøpt opp av noen store som ikke gidd å gjøre en skikkelig jobb. Har hatt Visma, men kom ikke skikkelig igang med å bruke det, men Fiken er lagt opp veldig brukervennlig. Så det er min anbefaling
 

Stoppet

Banned
Har de god skattemodul, årsoppgjør og full pakke?
 

Kostholdsbutikken.no

kostholdsprodukter på nett
Jeg har forsåvidt nettopp startet å bruke Fiken, holder nå på med årsoppgaven for mva.. Ser de har årsoppgjør hvor man kan sende inn fra systemet til Altinn (om jeg ikke har misforstått). Skattemodulen vet jeg for lite om enda. Du kan jo sende de en epost så svarer de. Det er også det positive at man får svar :) I begynnelsen var det en chat der, men ikke sikker hvor den gikk hen, mulig det er kun i prøveperioden man kan spørre direkte i chatten. Fikk uansett 3 måneders gratis, det var juletilbud 2015, men det er jo mulig du kan få noen måneder gratis. Du får i så fall høre med de :)
 

mra

Active Member
Helt klart en stemme på Fiken herfra også. Visma eAccounting er ikke noe dårlig produkt, det er bare det at Fiken er så mye mer brukervennlig og fremstår som et mye mer moderne system. Det har fremdeles noen (i mine øyne) relativt kritiske mangler, som f.eks. støtte for valuta, men de utvikler seg hele tiden og ser ut til å lytte ganske mye til hva brukerne etterspør.

Fiken har en modul for årsoppgjør, men den koster ekstra (tror det er 650kr./år). Jeg brukte den ifjor på ett firma, og det fungerte helt greit.
 

PG Regnskap

New Member
Hei
Det er viktig å avstemme regnskapet . Vi holdet et kurs om hvordan man kan føre regnskapet selv. Kurset går utover en hel dag og blir holdt av en autorisert regnskapsfører. I kurset bruker vi fiken som regnskapsprogram. Kurset koster 2000 eks mva. Dere vil få en helt annet utgangspunkt for å føre regnskapet en det man har fra før
 
Topp