Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sliter med tilpasning på WooCommerce-nettbutikk

Hei,

Holder på å sette opp en nettbutikk for en kompis.
http://spekebua.trollheimendesign.no/

Vi har intregrert Klarna checkout.
Dette gjør at kundene må sendes til Handlekurv før betaling, siden Klarna er en helt egen checkout-siden. Så klikker man på "Til kassen" får den ikke med seg fraktalternativene.

Det jeg ønsker her er ganske enkelt (?) å å fjerne "Til handlekurv" knappen, og linke "Til kassen" til handlekurv. Altså slik at de er nødt til å gå via handlekurven før kassen...


Jeg har forsøkt, men klarer ikke finne filen hvor denne handlekurven defineres..
Noen som an hjelpe ved å evt. logge inn å sjekke?
 

pmb

Webutvikler
Fjerne "Til kassen"-knappen med CSS:

HTML:
#site-footer .widget_shopping_cart .buttons .checkout, #minicart-offcanvas .widget_shopping_cart .buttons .checkout {
  display: none !important;
}

For å endre teksten fra "Vis handlekurv" til "Til kassen" på knappen som er igjen, så kan du bruke jQuery:

Kode:
$(".view_cart").html("Til kassen");
 
To utsagn som ikke helt passer sammen :D

"vente til one.com er oppe igjen".

"one.com helt smertefritt".
haha! :) Ja, det var dårlig timing av one akkurat der. Det er sjelden jeg ser de har driftsproblemer, men i dag hadde det det, men rent nettbutikkmessig syns jeg de er like gode som andre hostingtjenester, vell og merke til mindre nettbutikker med ikke helt enorm trafikk. :)
 

pmb

Webutvikler
Det beste er vel hvis du har en egen javascript-fil hvis du har mer kode, men for enkelhets skyld kan du bare slenge den inn f.eks. nederst i footer-fila:

Kode:
<script type="text/javascript">
$(document).ready(function() {
$(".view_cart").html("Til kassen");
});
</script>
 
Det beste er vel hvis du har en egen javascript-fil hvis du har mer kode, men for enkelhets skyld kan du bare slenge den inn f.eks. nederst i footer-fila:

Kode:
<script type="text/javascript">
$(document).ready(function() {
$(".view_cart").html("Til kassen");
});
</script>

Fungerer ikke å legge nederst i footer-fil. Men det er ikke så farlig :)
Takker uansett, du løste den største bekymringen min, og det er topp!
 

barentshavet

Active Member
Fungerer ikke å legge nederst i footer-fil. Men det er ikke så farlig :)
Takker uansett, du løste den største bekymringen min, og det er topp!

Det beste er vel hvis du har en egen javascript-fil hvis du har mer kode, men for enkelhets skyld kan du bare slenge den inn f.eks. nederst i footer-fila....

I Wordpress må du gjøre det sånn hvis du skal sette den rett inn i malen

Kode:
jQuery(document).ready(function($) {
$(".view_cart").html("Til kassen");
});
 
Topp