Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fremhevet bilde uten visning i innlegg

kjerstien

New Member
Finnes det en quick fix for å velge et fremhevet bilde som KUN vises på forsida, og ikke på toppen inne i innlegget? Eller at man velger et fremhevet bilde som allerede er i innlegget og ikke vises to ganger (både i innlegget og i toppen av innlegg)? Har åpenbart et theme som har dette som standardinnstilling, men kanskje det finnes en måte å løse det på?
 

Stoppet

Banned
Hvilken plugin?
 

Rismoen

Medlem
Plugin meg her og plugin meg der. Er ikke rart sidene til folk laster tregt og blir hacket annenhver dag når man i gjennomsnitt har 500 plugins på en liten blogg og 950 på en nettbutikk.
 

kjerstien

New Member
Plugin meg her og plugin meg der. Er ikke rart sidene til folk laster tregt og blir hacket annenhver dag når man i gjennomsnitt har 500 plugins på en liten blogg og 950 på en nettbutikk.
Takk for utrolig hyggelig og konstruktivt svar! Og for den geniale løsninga du kom opp med isteden :)
 

erlsae

Medlem
Hvis du vil skjule det fra innlegget uten å bruke plugin, så fjerner du koden som gjør at bildet vises. Vanligvis er det denne koden som generer bildet:

PHP:
// check if the post has a Post Thumbnail assigned to it.
if ( has_post_thumbnail() ) {
    the_post_thumbnail();
}

Filen heter ofte single.php eller content-single.php, alt ettersom hvilken løsning utviklerne har brukt.
 
Topp