Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ny og forbedret www.eiradyrebutikk.no

Umiddelbart får jeg et svært positivt inntrykk av nettstedet! Rent designmessig slår det meg at "det er slik det skal gjøres". Etter en litt mer detaljert granskning kom jeg likevel frem til noe, jeg tror kan forbedre siden ytterligere:

- Fjern bilde av hundene rett til høyere for logoen. I mitt hode skal det være et tydelig skille mellom en logo og andre bilder, noe det ikke er i dette tilfellet.
- Flytt navigasjonselementet "Kundesenter" opp til høyre hjørne (med de mindre navigasjonselementene der). Synes igjen at plasseringen her er litt unaturlig, da å fremheve produktnavigasjon bør være eneste hovedfokus i "hovedlinjen".
- Mer mellomrom mellom "bildeslide", "informasjonslinje" og produkter. Blir veldig trangt her. (Gjelder forsiden)
- Endre bunnmenyen. Den fremstår enorm, og gjentar, for det meste, ikke annet enn punkter som tidligere har blitt presentert på siden.
- Forkort siden. Den er svært lang, og å fjerne f.eks. produsenter (som kanskje ikke er helt relevant der) vil gjøre den langt mindre massiv. (Gjelder forsiden)
- Rett opp i feil i venstremenyen på produktsider. Blir noe feil der da kategorielementer blir forskjøvet, og "presentert" på en dårlig måte. (Gjelder produktsider)

Må bare gjenta at siden fortjener mye ros. Ble en del ris her, men nettstedet er i utgangspunktet svært bra!
 

thorep

Medlem
Hei Kristen! Takk for veldig bra svar, skal begynne se på disse tingene med engang:)

Kan du utdype bare veldig kort på ett par av punktene (slik at jeg forstår 100% hva det var)

- Rett opp i feil i venstremenyen på produktsider. Blir noe feil der da kategorielementer blir forskjøvet, og "presentert" på en dårlig måte. (Gjelder produktsider)
Kunne ikke se noe feil hos meg , hva slags nettleser har du? oppløsning?

- Mer mellomrom mellom "bildeslide", "informasjonslinje" og produkter. Blir veldig trangt her. (Gjelder forsiden)
 

thorep

Medlem
Har også tenkt på å flytte kundesenter linker opp samme de på toppen, men har ikke klart få dette til i magento =/
 
Hei Kristen! Takk for veldig bra svar, skal begynne se på disse tingene med engang:)

Kan du utdype bare veldig kort på ett par av punktene (slik at jeg forstår 100% hva det var)

- Rett opp i feil i venstremenyen på produktsider. Blir noe feil der da kategorielementer blir forskjøvet, og "presentert" på en dårlig måte. (Gjelder produktsider)
Kunne ikke se noe feil hos meg , hva slags nettleser har du? oppløsning?

- Mer mellomrom mellom "bildeslide", "informasjonslinje" og produkter. Blir veldig trangt her. (Gjelder forsiden)

Kan selvsagt utdype!

- Feil i venstremenyen: Å si at det er feil er kanskje litt feil ( ;-) ), men det er noe i venstremenyen på produktsider som ser rart ut. For meg passer ikke delen inn i helheten. Er du usikker på hva jeg mener, så se bilde jeg har lagt ved der jeg har en rød firkant rundt området.
- Mer mellomrom mellom "bildeslide", "informasjonslinje" og produkter. "Linjen" der du på forsiden skriver "FRAKT KR 59,-", "GRATIS FRAKT ORDRE OVER 1000" osv. har svært lite mellomrom til bildene over og produktene under. Det er der behov for mer luft.
 

Vedlegg

  • designfeil.jpg
    designfeil.jpg
    17,6 KB · Sett: 11

thorep

Medlem
Supert:) Det med menyene er jeg litt usikker hva jeg skal gjøre med..hmm..forslag noen?
(se bildet Kristen har lagt ved)

Menyene har mer innhold hvis man klikker på "Hund"
 

thorep

Medlem
Ser også at vi har lav konvertering i forhold til antall som besøker siden. Tror dere det er pga vareutvalget er for lite, eller noe med designet?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg vet ikke om det er grunnen, men jeg syntes (fortsatt) det er merkelig at dere lister opp masse kategorier dere ikke har produkter i.

Hvis jeg hadde kommet inn på siden og klikket meg inn på 2-3 relevante kategorier og sett at alle var tomme, hadde jeg kikket meg videre ganske kjapt...
 

thorep

Medlem
Noen som har forslag til endringer jeg kan gjøre i menyene på venstre siden? ramme rundt? ett eller annet..sliter med å komme på noe her
 

brunost

New Member
Masse bra - ville endret fargen på call to action fra neon-grønn (skjærer i øynene mine iaf) til en synlig, men litt mindre skrikende grønnfarge.

Mouse-over effekten på menyen er for treg etter min smak.
 

thorep

Medlem
Hei! Enig i det med fargen..
Å enig i at menyene er for trege.

Fargene klarer jeg endre i css.
Men menyen klarer jeg ikke få raskere..er noe javascript eller noe sånt =/
 
Topp