Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Nettbutikk"/nettside selges billig med kremavtale hos leverandør

NDPR

New Member
Hei, gammel bruker i ny drakt her...

Det sitter veldig langt inne å selge denne siden da jeg bruker veldig lite tid i forhold til arbeid og fortjeneste. Hadde det ikke vært pga. boligkjøp hadde jeg aldri solgt siden, dette er en unik mulighet for den som ønsker å tjene mye penger uten noe som helst risiko/binde opp kapital.

Bare for å ha sagt det først som sist, så er ikke dette noen ren nettbutikk. Det er snakk om pallegods som går direkte fra vår norske leverandør sitt lager. Alt du gjør er å videresende bestillinger. Nettsiden satt opp med Wordpress og er veldig enkel å vedlikeholde/endre.

Det hele startet rundt den 20 mai, allerede etter 10 dager hadde vi en omsetning på 35 370 kr. Det er en veldig enkel og grei målgruppe. En konkurrent av oss hadde én selger som via facebook fiksa salg for over 500 000 kr på én dag (kan sende link/dokumentasjon på dette)

Her kommer resten av tallene for 2015:

Juni: 47 702,-

Juli: 0,00,- (ferie + satt opp ny nettside)

August: 22 080,-

September: 215 896,- (ingen store forandringer, men fra 20 august til slutten september tar det helt av i dette markedet)

Oktober: Ca. 30 000,- men dette ble fakturert i november

November: 68 200,-

Desember: 11 600

Totalt første halvår = 399 248,-
Resultat før skatt = 70 000

Omsetningen er fordelt på ca 15-20 salg.

Omsetning i 2016:

Januar:
70 000,-

Så skjer det noen endringer, vi får til en veldig fin avtale med leverandør. I 2015 og desember 2016 fikk vi faktura som vi måtte betale før varene ble sendt fra leverandøren sitt lager også fakturerte vi kunden vanlig med 3-4 ukers kreditt.

Det vi ble enige om i februar var at leverandøren fakturerte kunden direkte også fakturerte vi leverandøren x antall prosent i fortjeneste/provisjon. Dette gjorde at vi ikke hadde behov for kapital for å vokse, siden det var faktisk et problem. Med 3-4 ukers kreditt som kundene fikk hadde vi rett og slett ikke råd til å skaffe nye kunder/salg.

Fra februar til juni har vi fakturert 40 000,- i ren provisjon. Dette er bestillinger som nærmest har kommet inn av seg selv, det er flaut å tenke på hvor lite tid jeg har brukt og hvor mye omsetning som har gått tapt.

Her følger det altså med:

- Veldig enkel, fin og brukervennlig nettside som er optimalisert for SEO + artikler som er publisert.
- Facebook
- Avtale med leverandør
- Tidligere kunderegister - mange kunder bestiller ofte 2-3 ganger
- Opplæring i alt fra nettside til hvordan man skaffer salg
- Ferdig oppsatte kampanjer på facebook som er utrolig effektive (her snakker vi om annonser som treffer målgruppen 95%+ og har en kostnad på 0,13 per handling.
- ++++++

Ta kontakt på PM om du ønsker mer info.

Kun seriøse henvendelser!

Vurderes solgt over 100 000,- (tar du over siden før 20. august har du tjent inn dette før mai 2017 med moderat jobbing!)
 

Stoppet

Banned
Dårlig med svar på PM!
 

NDPR

New Member
Jeg setter prisen til 75 000,-

Om ingen kjøper den før 20. august beholder jeg siden selv.

Dette er grisebillig, om man har tid til å gjøre en solid innsats i august og september har man nesten tjent inn dette.
 
Topp