Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Angrerett på kjøpet

KIA

Medlem
Har dere hørt eksempler på noen som har brukt elkjøp på å "låne" aircondition for så og returnere den når varmen ga seg?
 

perksp

Member
Har dere hørt eksempler på noen som har brukt elkjøp på å "låne" aircondition for så og returnere den når varmen ga seg?
Har hørt om dette ved flere tilfeller, men har ingenting med den lovpålagte angreretten og gjøre. Det er en ekstra ytelse/tjeneste fra elkjøp.
 

KIA

Medlem
Har hørt om dette ved flere tilfeller, men har ingenting med den lovpålagte angreretten og gjøre. Det er en ekstra ytelse/tjeneste fra elkjøp.
Helt riktig. Eg vil bare poengtere at nettbutikker blir akkurat som elkjøp utnyttet, hvis de begynner å gi ekstra. Dette er en markedføring strategi fra Elkjøp, og de kommer til å tåle det, men ikke små nettbutikker.
 

perksp

Member
Jeg har selv 30 dager fri retur med gratis returfrakt. Opplever minimalt med returer og hitill ingen utnyttelse.
Men så selger vi jo bra produkter ;) Men man har alltid de som er sleipe og finner veier for å utnytte et system.
 

KIA

Medlem
Jeg har selv 30 dager fri retur med gratis returfrakt. Opplever minimalt med returer og hitill ingen utnyttelse.
Men så selger vi jo bra produkter ;) Men man har alltid de som er sleipe og finner veier for å utnytte et system.
Hva er poenget hos deg å gi ekstra ytelse? Er det sånn at kunder går til dine konkurrenter, hvis du ikke gi denne ekstra ytelsen? vet ikke hvilke produkter du selger, men jeg tror at stor del av kunder ikke er opptatt av utvidet angrerett. Jeg vil tro at meste online kunder er opptatt av priser og leveringstid.
 

perksp

Member
Trygghet for kunden, slik at h*n kan være sikker på å få det produktet som passer h*n`s bruk.
Opplever svært sjeldent at dette blir tatt i bruk, men kundene gir tilbakemelding om at de føler trygghet ved denne ordningen.
 

KIA

Medlem
Trygghet for kunden, slik at h*n kan være sikker på å få det produktet som passer h*n`s bruk.
Opplever svært sjeldent at dette blir tatt i bruk, men kundene gir tilbakemelding om at de føler trygghet ved denne ordningen.
Hvis det gjelder om at kunder prøver for å se om produkt passer for h*n, er 14 dager mer enn nok.
 

Stoppet

Banned
Hvis det gjelder om at kunder prøver for å se om produkt passer for h*n, er 14 dager mer enn nok.

He he, jeg tenker at vi lar @perksp gjøre som han ønsker. Jeg her helt enig med ham :)
 
Topp