Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside med god fremgang i besøk og inntektet vurderes solgt

Stoppet

Banned
Jeg vurderer å selge nettsiden Quizeksperten.no. Jeg har jobbet målrettet med SEO og nye quiz siste 2 måneder og det har gitt resultater. Har hatt stor fremgang i søkeresultater på google. Inntektene (adsense) har steget tilsvarende.

Siden har 9 bloggposter, 135 quiz og 1 IQ-test. Det er i tillegg SEO-tekster på hver enkelt kategoriside.

Trafikk siste måneder:

  • Juni 1140 besøkende og 4000 sidevisninger
  • Juli 1771 besøkende og 6000 sidevisninger
  • August 1439 besøkende og 5300 sidevisninger
  • September 1680 besøkende og 5600 sidevisninger
  • Oktober 2344 brukere og 8200 sidevisninger
  • November 3772 brukere, 4600 økter og 14.403 sidevisninger
  • Desember 21.163 økter og 101.652 sidevisninger
  • Hittil i januar 4788 økter og 23.338 sidevisninger
Inntekter siste måneder:

  • Juni: 222,-
  • Juli: 277,-
  • August: 325,-
  • September: 265,-
  • Oktober: 302,-
  • November: 683,-
  • Desember: 2.888,-
  • Hittil i januar 509,-
Ønsker du å legge inn bud eller trenger ytterligere opplysninger så sender du en PM.
 

Stoppet

Banned
Jeg har lagt inn alt selv. Men jeg har kjøpt noen tekster so jeg har tilpasset litt for å optimalisere for søk. Jeg jobbet målrettet med nøkkelord og analyserte konkurrenter i november og desember. Men nå skal det sies at desember er en bra måned for quiz generelt sett.

Jeg har målt ved hjelp av Semrush og tilpasset etter hvert og øket ganske bra på en del ord og fraser.
 

Stoppet

Banned
For å nevne et eksempel så har jeg gått fra rundt 35. plass til 2. plass på ordet "Quiz" som er sentralt i forhold til denne sjangeren.
 

Stoppet

Banned
Det har vært en del interesse for siden. Jeg var ikke helt overbevist om jeg ville selge til å begynne med, så prisen ble satt for høyt (men nå i et svakt øyeblikk senker jeg startbudet frem til klokken 18:00 fredag 03.02.2017).

Siden selges da til høystbydende over 12.990,- (eks. mva).

Budrunden går i 24 timer fra første bud blir publisert i tråden. Du byr enten selv i tråden, eller sender en PM (om du vil være anonym) så publiserer jeg budet. Alle bud oppgis eks. mva. Bud som blir gitt ved budfristens utløp forlenger budrunden med 15 minutter.

Oppdatert sideinformasjon om Quizeksperten.no:

Siden har 9 bloggposter, 147 quiz og 1 IQ-test. Det er i tillegg SEO-tekster på hver enkelt kategoriside.
Det følger også med 10 generelle bloggposter med linker til spesifikke sider for ytterligere å gi SEO-juice til disse.
Bloggpostene er ikke avtalt utplassert enda, så det bestemmer du selv.

Trafikk siste måneder:
  • Juni 1140 besøkende og 4000 sidevisninger
  • Juli 1771 besøkende og 6000 sidevisninger
  • August 1439 besøkende og 5300 sidevisninger
  • September 1680 besøkende og 5600 sidevisninger
  • Oktober 2344 brukere og 8200 sidevisninger
  • November 3772 brukere, 4600 økter og 14.403 sidevisninger
  • Desember 21.163 økter og 101.652 sidevisninger
  • Januar 14.028 økter og 74.924 sidevisninger
Inntekter siste måneder:
  • Juni: 222,-
  • Juli: 277,-
  • August: 325,-
  • September: 265,-
  • Oktober: 302,-
  • November: 683,-
  • Desember: 2.888,-
  • Hittil i januar 1.397,-
Siden leveres med oppdatert theme og plugins. For videre oppdatering på kjøper selv betale lisens.
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
Glemte en ting i farten.
AdSense annonsene over og under hver quiz må endres manuelt for hver quiz.
 

Stoppet

Banned
Et par klargjøringer:

Man kan legge inn adsense (eller andre annonser) kun en plass om man ønsker så oppdateres alt. Men jeg var litt tankeløs og la det inn manuelt i hver quiz. Om man bare sletter disse så er alt "automatisk" etterpå. Det er 4 bokser å legge inn annonser på i quizene i tillegg til 4 bokser som legger inn i alle quiz. Problemet er at det som har blitt lagt inn i enkeltquiz overstyrer det som ligger i de "automatiske" boksene. Ellers så kan man i tillegg legge inn adsense og andre annonser i themet i tillegg.

Det er en engangslisens for å oppdatere disse plugins og theme:
Totalt i overkant av 130 USD (eksakt pris finner man ved å følge linkene)

Denne facebooksiden følger med.
 
Topp