Kjapp og trygg hosting for Wordpress

HTTP error 500 på WP-side hostet hos Domeneshop

Bjørn

Domenespekulant
Får ikke lenger liv i en "gammel" side ad10.no som er hostet hos Domeneshop. Får ikke opp innhold, selv om det er satt opp WP-side der, kun "HTTP ERROR 500". DS sier at de ikke kan gjøre noe, men at feilen sikkert skyldes at det er en gammel WP-versjon som kjøres der. Jeg får logget meg inn på FTP. Er det noe jeg kan endre der, for å kunne kjøre wp-admin og logge meg på?
 

Marius_J

Social Engineer
1. /wp-content/themes/ gå i denne mappen og endre navnet på aktiv thema om du husker det ? Så vil den tvinge laste opp defult thema. Noen ganger virker det. Andre ganger ikke.
2. Hvis nr 1 ikke hjelper kan du prøve også endre navnet på plugins mappen, slik at ingen plugins kjører.

Husk ta backup av alt før du setter i gang :)

Ikke sikkert oppskriften min virker, men er alltid dette jeg gjør først :)
 

Bjørn

Domenespekulant
Takk, Marius.. det funket.. kom inn bakveien der. Har nå fått tatt backup og lastet ned siste WP-versjon - problemet er at temaet er gammelt. Hvis jeg kjøper siste versjon av temaet, og fjerner gammel themefolder, og erstatter det med den nye versjonen - skal teknisk sett alt av tekst og annonser da automatisk sette seg opp korrekt?
 

Marius_J

Social Engineer
Takk, Marius.. det funket.. kom inn bakveien der. Har nå fått tatt backup og lastet ned siste WP-versjon - problemet er at temaet er gammelt. Hvis jeg kjøper siste versjon av temaet, og fjerner gammel themefolder, og erstatter det med den nye versjonen - skal teknisk sett alt av tekst og annonser da automatisk sette seg opp korrekt?

Det er litt vanskelig å si, jeg tror ikke det kommer til å sette seg opp slik som før.
Du må nok inn å gjøre en god del manuell jobb vil jeg tro :(
 
Topp