Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettbutikk

TestHelsen

New Member
Hei. Vi startet en nettbutikk i fjor. Benyttet oss av nettbutikkleverandøren 24nettbutikk.no. Vi er relativt fornøyd med dette (bortsett fra en noe høy pris).

Hadde satt pris på om noen kunne tatt en titt på nettbutikken, og kommet med noen tilbakemeldinger. Ris og ros. Særlig det visuelle og brukeropplevelsen. Er nettbutikken intuitiv?

www.testhelsen.no
 
Det som slår meg er at den grønnfargen er litt skrikende. På min skjerm er det nesten litt vondt for øynene. Rødfargen som er i menyen når den er aktiv/hover er også litt vel sterk.

Slideren som er over produktene på fremsiden er vanskelig å skjønne at faktisk er en slider, for jeg kan ikke se noen knapper?

Ellers så synes jeg produktsiden og lignende var ganske grei og oversiktlig.
 

TestHelsen

New Member
Det som slår meg er at den grønnfargen er litt skrikende. På min skjerm er det nesten litt vondt for øynene. Rødfargen som er i menyen når den er aktiv/hover er også litt vel sterk.

Slideren som er over produktene på fremsiden er vanskelig å skjønne at faktisk er en slider, for jeg kan ikke se noen knapper?

Ellers så synes jeg produktsiden og lignende var ganske grei og oversiktlig.

Takk for tilbakemelding.

Er enig med deg om grønnfargen. Har tenkt på det flere ganger, men godt å høre det fra andre. Den skal jeg prøve å få justert ned litt.
Fikser slideren nå. Så den blir med knapper
 

Nerden

Medlem
Første man ser er tekst annonsen i slideren, for mye tekst på en gang for meg, kan dere ikke legge inn en infoboks på venstre side istedet?
Kanskje legg inn noen bilder uten bare hvit bakgrunn, ble altfor klinisk for meg.. se f.eks apotek1 og komplettapotek hvordan de legger inn bilder av mennesker eller bilder med fargebakgrunn.
Ellers informative og gode produktbeskrivelser av de få jeg var innom.
Bruker selv 24nettbutikk, virker som en god løsning.
 

TestHelsen

New Member
Første man ser er tekst annonsen i slideren, for mye tekst på en gang for meg, kan dere ikke legge inn en infoboks på venstre side istedet?
Kanskje legg inn noen bilder uten bare hvit bakgrunn, ble altfor klinisk for meg.. se f.eks apotek1 og komplettapotek hvordan de legger inn bilder av mennesker eller bilder med fargebakgrunn.
Ellers informative og gode produktbeskrivelser av de få jeg var innom.
Bruker selv 24nettbutikk, virker som en god løsning.

Takk for gode og produktive tilbakemeldinger. Ser helt klart den delen med at det blir veldig klinisk. Vet ikke helt om 24nettbutikk lar meg ha ekstra infobokser uten å betale ekstra for det, men det skal jeg sjekke ut.

Har forresten kikket litt på din nettbutikk. Veldig imponert. Tror jeg skal bruke den som "mal" :)
 

Nerden

Medlem
Så hyggelig, siden er akkurat åpnet for bare noen dager siden så jeg holder enda på å forandre på facebook siden før jeg inviterer folk til å like den.
Markedsføring har jeg ikke begynt så stort med enda, jeg prøver å få linken ut i verden - har registrert meg på noen interiør forumer, jeg har startet en blogg for å skrive artikler, pinterest konto og skal starte en instagram konto. Men jeg tror adwords blir det jeg satser på i begynnelsen :) Jeg bruker pioneer malen forresten.
 
Topp