Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside med innhold og inntjening selges: Veiavgift.no

Etter 15 år i "bransjen" er tiden kommet for å gjøre et karrièreskifte. Jeg ønsker derfor å selge alle mine nettsider. Alle sidene vil jeg selge enkeltvis på "auksjon" her inne på webforumet. Første side ut er: veiavgift.no

Startbudet starter på kr 1 000,-
Jeg har satt en minstepris som jeg holder skjult. Jeg vil opplyse når minsteprisen er oppnådd.
Auksjonen slutter 20 februar kl 00.00

Litt generell info:

Domenet har vært registrert og i mitt eie siden 2009. Det er derfor et godt innarbeidet domene. Det har også en del gode innlinker som gir litt "juice hos google.
Det rangerer pr dags dato som nr 3 i google på søk som f.eks "veiavgift". Den har tidligere rangert som nr 1.
Det er i snitt pr dags dato ca 30 unike besøkene hver dag. All trafikk er organisk. Jeg har aldri brukt penger på markedsføring.
Jeg har brukt tradedoubler og google adsense for å få reklameinntekter. Dette har anslagsvis ligget på ca 2000 - 3000 kr pr mnd på den tiden siden ranket som nr 1 . Nå vil jeg anslå at inntekten ligger på ca 500 kr pr mnd. Jeg kan dessverre ikke dokumentere inntektene da jeg ikke har spesifisert inntektene på de ulike sidene jeg har. Jeg har heller ikke google analytics på siden.
Inntjeningspotensiale er definitivt tilstede for å kunne økes betraktelig for den rette personen som ønsker å legge ned arbeid i siden for å forbedre layout, innhold og optimalisere annonsene.

Det kan også tenkes at dette domenet er et potensielt "oppkjøpsdomene" som flere større aktører kan være interessert i. Så dette kan være en god investering for dem som ønsker å investere.

Innhold, domene og hosting hos one.com (gjenværende tid av 1 års abb) medfølger.

Har du noen spørsmål så er det bare å poste her, eller sende meg en pm.
 

Stoppet

Banned
Årsavgiften fjernes fra neste år og kreves inn fra forsikringsselskapet som driver inn denne på vegne av staten. Det vil da hete trafikkavgift. Dette sparer en del administrasjon. Det er ingenting som heter veiavgift. Det er maaange år siden det het det. Det heter årsavgift i dag, men som sagt til neste år heter det trafikkavgift.
 
Kjært barn har mange navn. Veiavgift er et av dem. Årsavgift er et annet. En ting er ihvertfall sikkert. Avgiften kommer aldri til å forsvinne. Den kommer bare til å øke å øke å ØKE. Ja til og med for de stakkars EL bileierne :)

Nå som det er oppklart, så er det bare å fortsette budgivningen folkens. Lykke til
 
Auskjonen er herved avsluttet.

Takker for alle bud som kom inn. >Budvinneren kontaktes via pm.

Følg med på forumet, nye sider legges ut fortløpende på auksjon.
 
Topp