Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Rookie innen affiliate

Gatelys

Member
Hei.

Jeg er en rookie innen affiliate, men har tenkt å lære meg dette.
Derfor kjøpte jeg en ferdig nettside ( med innhold om varmepumper ) , men som trengs en del arbeid på.
Det meste ligger brakk nå. Linker virker ikke, og infoen er utrangert.

Tenkte å høre med dere hvilke affiliate-program som er det beste for dette, og hvordan jeg går frem videre.
På forehånd takk for innspill :)
 

Travellingman

Nettgrunder
Du må jo finne tak i affiliateselskaper som har noe om varmepumper? Tradedoubler? Og den nettsiden må igjennom en full modernisering, hvordan har du tenkt å gjøre det? WordPress?
 

Marit K. Bjerke

New Member
Hei,
Mitt navn er Marit Kielland Bjerke og jeg er Publisher Manager hos EuroAds Norge. Jeg så din kommentar ovenfor vedrørende varmepumper og ser du er på utkikk etter kampanjer. Jeg kan informere deg om at EuroAds har en rekke kampanjer gjennom Tjenestetorget som blant annet tilbyr varmepumper. Tjenesten hjelper forbrukeren innhente de beste tilbud innen varmepumper i sitt lokale område. Du er velkommen til å registrere deg som partner på vår hjemmeside og ta en titt på våre kampanjer (www.euroads.no). Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte meg på publisher@euroads.no.

Med ønske om en god dag videre :)
Beste hilsen,
Marit K. Bjerke
 

Travellingman

Nettgrunder
Hei,
Mitt navn er Marit Kielland Bjerke og jeg er Publisher Manager hos EuroAds Norge. Jeg så din kommentar ovenfor vedrørende varmepumper og ser du er på utkikk etter kampanjer. Jeg kan informere deg om at EuroAds har en rekke kampanjer gjennom Tjenestetorget som blant annet tilbyr varmepumper. Tjenesten hjelper forbrukeren innhente de beste tilbud innen varmepumper i sitt lokale område. Du er velkommen til å registrere deg som partner på vår hjemmeside og ta en titt på våre kampanjer (www.euroads.no). Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte meg på publisher@euroads.no.

Med ønske om en god dag videre :)
Beste hilsen,
Marit K. Bjerke


Kan man hotlinke til et bestemt produkt?
 

Marit K. Bjerke

New Member
Med webshops kan du deeplinke til et bestemt produkt, jeg regner med det er det du mener med hotlinke? Men når det gjelder Tjenestetorget's kampanjer vil du bruke en URL som sender brukeren direkte til et skjema som sammenligner produkter og tjenester som eksempelvis varmepumper og forsikringer.
Beste hilsen,
Marit K. Bjerke
 

Marit K. Bjerke

New Member
Hva skjedde med Gravity4?

Hei Kongen,

EuroAds er eid av Gravity4. Vi går fremdeles under navnet EuroAds i alle våre markeder, selv om navnet er endret i Brønnøysundsregisteret. Mulig det burde gå klarere frem fra hjemmesidene våre, under "om oss".

Beste hilsen,
Marit
 

Travellingman

Nettgrunder
Med webshops kan du deeplinke til et bestemt produkt, jeg regner med det er det du mener med hotlinke? Men når det gjelder Tjenestetorget's kampanjer vil du bruke en URL som sender brukeren direkte til et skjema som sammenligner produkter og tjenester som eksempelvis varmepumper og forsikringer.
Beste hilsen,
Marit K. Bjerke

Ja det var djuplenking jeg mente å si :D

Men @Gatelys trenger å finne affiliate der du kan dyplenke rett til den aktuelle varmepumpen.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Men @Gatelys trenger å finne affiliate der du kan dyplenke rett til den aktuelle varmepumpen.

Meg bekjent finnes det ikke noe slikt passende affiliateprogram i dag, så da er kanskje løsningen å modernisere siden, sørge for trafikkdrivende artikler og så kontakte varmepumpetilbydere for mulige direkteavtaler (eventuelt pitche slike inn til et affiliatenettverk).
 
Topp