Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Booking system

Er på utkikk etter booking system for en hudpleie salong... som ikke koster all verden i oppstart. Er på utkikk etter følgende funksjoner:
  • Online booking (WP-nettside)
  • Online betaling eller betaling etter behandling på salong
  • Booking system som kan håndteres fra PC på salongen
  • Mulig å velge behandler/person i liste
  • Kassasystem for betaling og booking på salong (kort, vipps, faktura)
Noen forslag? :)
 
Jeg er åpen for begge løsninger, enten kan jeg sette det opp selv, eller så er jeg villig til å få noen til å ta seg av oppsettet.
 

mofu

Medlem
Hei,

Du kan sjekke ut www.salongenonline.no og se om det er noe for deg. Her er det en liten video som viser systemet ganske bra. Vi i Bloc AS står også bak www.idrettenonline.no. Dette er en komplett SaaS webplatform som vi har utviklet for å gjøre det enkelt å bygge sin egen nettside samt laget relevante verktøy for idrettsklubber og nå også for salonger.

På SalongenOnline har vi hjemmeside, bookingsystem, timebok og mobilapp. Dette er integrert mot Best Value sin kasseløsning HIP. Adam og Eva har vært kunde hos oss i flere år og er årsaken til at vi ønsket å bruke vår erfaring på å lage en løsning for alle salonger.

Adam og Eva fikk enorm suksess på nett ved å la alle sine 250 frisører blogge gjennom vår plattform. Disse delte videre på sosiale nettverk og skapte veldig mye trafikk og vi økte antallet bookinger + omsetningen drastisk på kort tid.

Vi lanserer forøvrig ny veldig oppdatert versjon av Adam og Eva sine nettsider snart.

Ta gjerne kontakt på oyvind (a) bloc . no dersom du har noen spørsmål :)
 
Topp