Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ark.no affiliate

Boo

Medlem
Noen som kjenner til om de er signet opp hos noen andre enn Tradedoubler?
Er bare det programmet som holder meg igjen hos dem.

Hilsen
Øystein
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Spiller ingen rolle, bortsett fra at det jo kan være forskjellig %-cut ;)
 

Boo

Medlem
Da virker det som at Tradetraker har avsluttet avtalen med Bokkilden uten forvarsel. Jeg kunne iallefall ikke finne noe informasjon i mailen min etter par søk..

Så noen som har tips til sider som har programmer som: Bokkilden, Ark eller Adlibris(minst ønsket)?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Ikke noe forvarsel fra TT i det hele tatt, nei. Bokkilden har fortsatt ikke oppdatert sin egen informasjon til partnere på https://www.bokkilden.no/kundeservice.do#panel-1832 som fortsatt per nå viser til Tradetracker. Haugenbok er forøvrig fortsatt å finne hos TT.

Ark forsvant fra TD i sommer, mens Adlibris stadig er å se der. Ingen av de andre nettverkene (Adtraction, Adservice, Euroads, Netbooster) har bokhandler-sider i det hele tatt for tiden.
 
  • Like
Reaksjoner: Boo

Boo

Medlem
Takker for respons rune69.
Dette var utrolig kjedelig, da jeg nylig ble ferdig med å bytte alle linker over til TT(200+). Har sendt mail til dem bare for å få bekreftet at programmet er stengt.

Haugenbok har dessverre for lite utvalg til at de er aktuelle for meg. Så da ser det ut som jeg må krype tilbake til TD :(
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg har tydeligvis lite peiling på bokhandlere på nett, men jeg trodde faktisk alle hadde tilgang til de samme databasene (skjønner at lagerstatus kan være forskjellig) - har Haugenbok færre titler i porteføljen sin?
 

Boo

Medlem
Har nok ikke mer peiling selv...
Søkte opp 5 - 6 fagbøker som jeg linker til på en side uten resultater. så derfor trakk jeg konklusjonen at de hadde mindre utvalg.

Søker nå for de andre sidene og får mye bedre resultater :)
 
Jeg har brukt både Bokkilden og Ark.no gjennom en del år, men endte opp med Tanum.no som for meg definitivt har fungert best (Det virker som om brukerne oftere kjøper når de klikker inn på Tanum enn på de andre, for meg ihvertfall.

Tanum forsvant fra Tradedoubler i fjor, jeg har vært direkte affiliate gjennom dem gjennom året, men nå har de startet igjen på Adtraction :) Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med dette.
 
Topp