Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vurderer salg av "Forsteblikk.no" - kjærlighet ved første bikk, en dating side.

Det eneste som står igjen er å gjøre alle bildene like store, men det er en smal sak. Også er siden responsiv går like fint på mobil som på Pc eller Mac
 

Stoppet

Banned
Også er siden responsiv går like fint på mobil som på Pc eller Mac

Det er vel ikke noe man trenger å nevne lenger. Er den ikke responsive, så er den egentlig død. Det er så stor del av brukerne som er på mobile enheter at det ikke er mulig å drive en aktiv side uten at den er det, så det er ikke et salgsargumet lenger. Det blir som å skrive at man selger et fremkomstmiddel som kommer frem for egen motor uten å bli dratt av en hest eller treller.
 

Stoppet

Banned
Tips: legg den ut på Finn.no eller Auksjonen.no
Der slipper du nok slike kverulanter som meg :eek:
 

Marius_J

Social Engineer
@Marius - Dating industrien er ikke beinhard, den gir gode inntekter, og alle vil treffe noen. Tenk selv, noen få hundre medlemmer som betaler kr. 50 i mnd, det gir gode penger det, men du må nok ut med litt i markedsføring.

Jeg er godt kjent i dating industrien. Jeg har hatt flere nettsider innen dating. Åjo den er hard.

Men hvis noen klarer å lykkes er det super bra :)
 

Marius_J

Social Engineer
Nei, men skal sjekke den ut? Jeg prøvde meg på Facebook for litt siden, men det gikk ikke så bra.

Går mange penger i markedsføring. Trikset er å finne en god del jenter. Er nesten akkurat som i en Bar. Uten jenter som kommer det ikke gutter. Er guttene du tjener penger på.

Noen dating sider har gratis medlemskap for jenter, mens gutter må betale.

Gratis medlemskap første tiden er uansett å foretrekke. Eller Gratis første 6mnd osv.

Er mange variasjoner her.
 

webfyr

Medlem
Syns det er veldig bra grensesnitt på tjenesten når man er innlogget. Problemet er at det er litt begrenset marked i Norge og Sukker og andre er vel etablert. Hvorfor skal noen gå for en tjeneste som din som ikke har noen særlig med brukere? Og enda mindre betale for den. Så du må bruke enormt mye penger på markedsføring bare for å få hver enkelt bruker, per klikk-kostnaden blir ofte 30-50 kr. Så spørs det da hvor lenge folk gidder være medlem hvis de ikke møter andre der - så de får man får som betalende vil neppe vare. Ville heller lansert den som en gratistjeneste og bygd medlemsmasse (med mindre du har en mill å bruke på reklame). Deretter lansert superfunksjoner. Men jeg tror det her vil bli en lang oppoverbakke.
 
Topp