Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen med erfaring fra Bambora Checkout?

barentshavet

Active Member
Hei @ØysteinW !

Takk for spørsmål!
Vi jobber fortsatt kontinuerlig med å gjøre Bambora Checkout så god som mulig. Fakturadelen er i testfase sammen med Lindorff, og forventet lansering er mai/juni. Deretter vil delbetalingsfunksjon stå for tur.

En liten tilleggsupdate: Vi jobber nå med en standalone-integrasjon til Vipps, som på et senere tidspunkt også vil inkluderes i Checkouten. Hvis dette kan være av interesse, kan man melde seg på vår mailingliste HER.
Da vil man motta informasjon om hvordan du kan installere Vipps i din nettbutikk, og få en oppdatering så snart løsningen er klar.

Jeg følger våre utviklere tett, og holder dere oppdatert på tråden når vi har mer endelige datum for lansering av de ulike funksjonene.

Ha en fin dag dere!

Vennlig hilsen Margrethe

Oppdatering på dette? :)

Om dere klarer å holde kostnadene lavere enn Klarna er jeg helt sikker på at mange vil komme til å bytte og vurdere Bambora. Klarna er dritdyrt, spesielt for nyetablerte og de finnes det jo mange av! Det kommer godt frem om man søker litt i trådene på forumet her.. :)
 

BamboraNorge

New Member
Oppdatering på dette? :)

Om dere klarer å holde kostnadene lavere enn Klarna er jeg helt sikker på at mange vil komme til å bytte og vurdere Bambora. Klarna er dritdyrt, spesielt for nyetablerte og de finnes det jo mange av! Det kommer godt frem om man søker litt i trådene på forumet her.. :)

--

Hei!

En liten oppdatering:

Vi har forbedret design og funksjonalitet, og fått integrert Vipps i checkouten. Om noen ønsker å teste løsningen, kan en gratis testkonto opprettes her:

https://boarding.bambora.com/Checko...3.1997792642.1498126496-1247492104.1433153509

Faktura/delbetalingsløsningen har jeg fortsatt ingen konkret dato på, men det nærmer seg- og jeg holder dere oppdatert! Dere kan også ta direkte kontakt med ecom.norway@bambora.com for mer informasjon om det tekniske og hvordan man kommer i gang. :)

Vennlig hilsen Margrethe
 

BamboraNorge

New Member
Hvordan er det i fht. Shopify?

Hei Øystein!

Dessverre er det dårlig nytt fra den kanten: Shopify har nemlig stengt for nye "søknader" om integrering i sin butikk; https://help.shopify.com/api/sdks/hosted-payment-sdk. Det vil si, at vi ikke har mulighet for å få inkludert vår checkout i Shopify for øyeblikket. Det er uvisst når Shopify åpner for nye integrasjoner igjen, men når de gjør det er vi i alle fall klare. :) Når dette blir vet vi ikke, men følg gjerne med på hjemmesidene våre for oppdatering! Ellers skal jeg nok prøve å huske å skrive det her i tråden også.

Vennlig hilsen Margrethe
 

BamboraNorge

New Member
Hei @Tonny Kluften - og alle andre i denne tråden. :)

En liten oppdatering: Nå har vi endelig lansert vår faktura- og delbetalingsfunksjon i checkouten! Det vil si at man kan ta betalt med både kort, Vipps og faktura samt delbetaling. Alt er inkludert i samme checkout, så man behøver bare én integrasjon - og det koster ingenting ekstra for disse funksjonene. :)

For dere som er interessert i å teste, kan dere opprette testkonto på https://www.bambora.com/no/no/online/oversikt/ eller sende oss en mail på ecom.norway@bambora.com!

Hilsen Margrethe
 

Tonny Kluften

Administrator
Dette kan være veldig gode nyheter for små nettbutikker og muligens et veldig bra alternativ til Klarna. Syns at prisene er gode, kanskje Klarna må sette ned prisene veldig mye nå, prisene deres har vært for høye.

- Gratis å opprette.
- 245 NOK/måned.
- Transaksjonsgebyr: 1,59 % for europeiske kort og 2,45 % for internasjonale kort. Minimumsavgift: 1 NOK.

Hva med faktura, tar Bambora over kravet på samme måte som Klarna? Koster det da noe mer?
 
Sist redigert:

BamboraNorge

New Member
Dette kan være veldig gode nyheter for små nettbutikker og muligens et veldig bra alternativ til Klarna. Syns at prisene er gode, kanskje Klarna må sette ned prisene veldig mye nå, prisene deres har vært for høye.

- Gratis å opprette.
- 245 NOK/måned.
- Transaksjonsgebyr: 1,59 % for europeiske kort og 2,45 % for internasjonale kort. Minimumsavgift: 1 NOK.

Hva med faktura, tar Bambora over kravet på samme måte som Klarna? Koster det da noe mer?
--

Faktura- og delbetalingen gjøres i samarbeid med Lindorff, så kunden vil motta faktura og betale inn til dem. :)

Hilsen Margrethe
 

Stoppet

Banned
Jeg har brukt det tidligere i Woocommerce, før de fikk faktura. Jeg var veldig godt fornøyd, og kundeservicen var det ikke noe å si på. Holder på med et nytt prosjekt hvor jeg har opprettet prøvekonto nå.
 
Topp