Kjapp og trygg hosting for Wordpress

lenke til eksisterende mappe?

eidono100

New Member
min erfaring etter ca 6 mnd er heller tvert i mot! Så om "naturmedisinsentralen" ikke kan komme med bedre argumenter så blir det nok wp i fremtiden
 
Jeg stusser litt over at du synes at WP nesten er det motsatte av stivt og malbundet, men det var ikke ment som noe godt argument, bare en kort "oppfatning/erfaring" som svar på et spørsmål. Mitt første "innlegg" var jo heller ikke noe godt – bare en "dum" mening. Det som er fint er jo at det virker som du ikke har noen problemer med WP etter en tids bruk. Det tyder jo på at WP passer godt, og ingenting er jo bedre.
 
Nå vet jeg ikke helt hva du tenker på med WYSIWYG i denne sammenheng – det finnes så mange forskjellige web-editorer rundt det konseptet, og de har alle sine mangler. For meg er det største problemet at de også som oftest er enormt "malorienterte" eller "regelbundet" når det gjelder hva du kan gjøre, men nesten like stort problem er alle "frameworks" som følger med på lasset – og hvordan editoren som oftest lager sin egen filstruktur.
Jeg skriver heller mitt eget "bootstrap grid" enn å bruke Bootstrap – for å ha full kontroll over det hele.

WP er jo et vanvittig (bra) utviklet CMS system, og det er jo ingen tvil om at det er en suksess.
(det er bare det at jeg ikke liker eller bruker CMS med mindre jeg skriver et selv)

Sånn sett var det kanskje en kjempedum kommentar jeg kom med først. For mange vil jo WP være "himmelen" for å sette det litt på spissen.

WP er jo ikke problemfritt, men bygges nettstedet opp fra grunnen i WP – så tror jeg det er få problemer å møte.

Nok en gang vil jeg si at det er "kool" at du har funnet frem til et system som passer deg.
 
Topp