Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger lenker på Studieweb.no -50k mnd. brukere

Mando23

Medlem
Men jeg synes god du kan svare på hvilken informasjon som du mener at er åpenbart feil. Og er det åpenbart feil, må det vel være enkelt og ta kort tid å si hva som er korrekt informasjon?
Poenget er at den gratis kontoen din hos Majestic gir feil inntrykk av hvor mange lenker inn til nettsiden. Kommer ikke til å nevne hvor mange - fordi jeg ikke har telt opp selv. I tillegg viser ikke Majestic verdien på lenkene som kommer inn, og fanger ikke opp hvor mange delinger i sosiale medier og skoleportaler som nevnt.
 

Morph

Svart belte i snoking
Jeg bruker Majestic og metrics som Trust Flow er selvsagt en viktig faktor jeg vurderer. Enda viktigere er det dog å bruke sunn fornuft. Ser jeg på de eksterne lenkene, er det flere autoritære. Jeg handler ;)
 

Mando23

Medlem
Fortsatt mulig å bestille innlegg. Vi kan selvsagt stå for skrivingen. Har - som nevnt - gitt avslag til sider som ikke er særlig innbydende, så ønsker kun kontakt med seriøse aktører.:)
 

Vincent

New Member
Hei.

Kan du sende meg/"poste" et eksempel på side som er blitt godkjent og den tilhørende artikkelen?
 
Topp