Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Jeg har gjort meg en dårlig erfaring med en skribent!

Stoppet

Banned
Dette er jo et enkeltmenneske

Jeg tenker eventuelt å navngi selskapet og ikke selve personen. I enkelte tilfeller kan disse være det samme, det er i så fall ikke mitt problem. Hvordan man organiserer sitt offentlige selskap avgjør den enkelte selv.

Alle som behandler kunder er enkeltmennesker.

Jeg har en avtale med et firma (som jeg kaller skribent da det er det firmaet driver med). Alle firma består av enkeltmennesker.

Etter din mening @Selvfiks så kan man ikke klage med navn på selskaper og andre som leverer tjenester?
 

Zmarty

Medlem
Veldig lik en samme sak jeg også hadde for en stund siden...jeg ga til slutt opp å mase om artiklene og valgte en annen skribent.

Til dere som skriver artikler: Det er MYE bedre å være ærlig og si at "Jeg blir forsinket med artiklene og kan ikke si når jeg kan ha artiklene klare. Ønsker du å bruke andre til jobben?" Da er du seriøs og jeg vil helt klart spørre deg ved en annen anledning...
 

Stoppet

Banned
Oppdatert informasjon:

Da fristen nærmet seg fikk jeg beskjed om at jeg ville få noen artikler innen fristen og resten fortløpende. Men når fristen utløp hadde jeg ikke mottatt en eneste artikkel.

Jeg har pr email vært i kontakt med leverandøren om leveransen. På helt ordinære og nøytrale henvendelser har jeg fått tilbakemeldinger om at jeg må slutte med trolling, og at jeg må holde fingrene fra tastaturet.

Jeg må si at jeg nå har gitt opp, og innser at jeg ikke kommer til å få disse artiklene. Jeg synes det er synd at det finnes leverandører som har så liten respekt for sine kunder.
 

Stoppet

Banned
Jeg ser forøvrig ser jeg at leverandørens nettside har publisert følgende "leveringsgaranti":

"Vi har en leveringsgaranti på maksimalt 14 dager for de fleste bestillinger. Dette kan dog variere noe dersom du bestiller et meget stort antall artikler, eller i perioder der kapasiteten er redusert. Uansett opplever vi at leveringstiden er noe de fleste av våre kunder verdsetter høyest, sammen med kvaliteten på artiklene."

Som det fremgår av mine tidligere innlegg i tråden så har jeg ikke bestilt et "meget stort antall artikler". Denne leverandøren har også tidligere vært treg med levering av artikler, så nå har jeg lært min lekse.

Ønsker du å være føre var ved valg av ny skribent? Da kan du ta kontakt på PM om du ønsker å vite hvem denne leverandøren er.
 

leiheim

Member
Jeg ser forøvrig ser jeg at leverandørens nettside har publisert følgende "leveringsgaranti":

"Vi har en leveringsgaranti på maksimalt 14 dager for de fleste bestillinger. Dette kan dog variere noe dersom du bestiller et meget stort antall artikler, eller i perioder der kapasiteten er redusert. Uansett opplever vi at leveringstiden er noe de fleste av våre kunder verdsetter høyest, sammen med kvaliteten på artiklene."

Som det fremgår av mine tidligere innlegg i tråden så har jeg ikke bestilt et "meget stort antall artikler". Denne leverandøren har også tidligere vært treg med levering av artikler, så nå har jeg lært min lekse.

Ønsker du å være føre var ved valg av ny skribent? Da kan du ta kontakt på PM om du ønsker å vite hvem denne leverandøren er.

Eller berre eit raskt Google søk på utvalgt tekst?
 

Stoppet

Banned
Kvalitet, hastighet, pris. Velg to.

Hvorfor velge kun to? Det er hvertfall for meg enkombinasjon av disse tre som er viktigst. Alt etter oppdraget vil hver av de tre faktorene kunne vekte forskjellig. Derfor er mitt råd å be om en prøveartikkel før man bestiller.
 
Topp