Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Prosjektet nettverten.no selges - En unik sjanse for deg som har en webdesigner i magen!

Stoppet

Banned
Jeg legger her ut for salg nettsiden nettverten.no inkludert alle tilknyttede sider.
Her har du alt du trenger for å starte din egen business innen webutvikling med WordPress.
Eller du driver kanskje allerede innen faget og vil ha et "Second brand"?

Firmaet Nettverten AS vil skifte navn og gå over i en ny bransje.

Hele "pakken" selges til høystbydende over 2.490,- kroner inklusive mva. Dette kan bli et kupp for den rette personen!

Bud gis enten i tråden, pr. PM eller pr. mail til bud@nettverten.no
For å legitimere budgivningen vil budvinner få innsyn i budrunden.

Hovedsiden er Nettverten.no, et nettsted for salg av webdesign/nettsider.
Herunder følger det også med følgende publiserte og ikke publiserte demosider:
I tillegg følger det med et (ikke helt ferdig) kurs i oppsett av Wordpress sider som jeg har laget i Learn Dash. I tilknytning til dette kurset er det opprettet en testside som kurset refererer til. For å få tilgang til kursinnholdet må du sende meg en melding, så gir jeg tilgang.

Forumet på siden er laget med wpForo, og det er tatt i bruk SEO by Yoast Premium.

Alt av logofiler gølger naturligvis også med.

Jeg har ikke mye organisk trafikk til siden. Oppdragene mine har kommet gjennom andre kanaler. Derfor har jeg ikke jobbet veldig mye med å bygge linker inn til siden.

Har du spørsmål du ikke har fått besvart her, så ta kontakt eller still dem direkte i tråden.
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
Det er kommet inn bud på flere sider samlet, deriblant denne. Budet er akseptert og siden er nå solgt.
 
Topp