Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Media Access AS?

zenhagen

Medlem
Ser at dette er en gammel tråd, men jeg fikk et prøvetilbud fra
Media Access som vi takket ja til. De skulle sette opp en adwords kampanje og annonsere for 3000 kr i løpet av en måned. Vi skulle så få en rapport, og bestemme om vi ville fortsette.

Vi betalte, og måneden gikk uten at vi hørte noe mer ifra Media Access. Har prøvd å komme i kontakt med dem, men får ikke noe svar. Så foreløpig vil jeg anbefale folk om å holde seg unna.
 

Kristian Kolnes

New Member
Hei - jeg gikk i baret med dette firmaet. Adwords bør bare styres av annonsøren selv. Dette er for viktig salgskanal til å overlates til amatører
 

Marius_J

Social Engineer
Adwords bør styres av en selv. Men har man ikke peiling så har man ikke peiling.

Hvis noen ønsker Adwords så ta kontakt med meg, har enda ikke til gode på at noen har klaget på oss når det gjelder Adwords. Vi er små å gjør alt for våre kunder.
 

Freakshow

New Member
Adwords bør styres av en selv. Men har man ikke peiling så har man ikke peiling.

Hvis noen ønsker Adwords så ta kontakt med meg, har enda ikke til gode på at noen har klaget på oss når det gjelder Adwords. Vi er små å gjør alt for våre kunder.
Marius, hva firma du jobber for, jeg kikker etter en adwords partner, som kan gjøre litt forefallende arbeid på vår adwords konto
 
Topp