Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Utvikle generator for plakater

Heisann. Jeg trenger litt hjelp.

Jeg skal utvikle en generator for plakater med samme funksjon som denne: https://www.thebirthposter.com/no/create-poster/

Men jeg aner ikke hvordan man gjør det. Den må være kompitabel med wordpress siden den skal brukes på en nettside som er wordpress. Jeg tenker å bruke en freelancer til å hjelpe meg med dette, da jeg kun har erfaring med css og html selv.

Kan noen fortelle meg litt kort hvordan denne er bygd opp? Hvilket programeringsspråk etc. Sånn at jeg kan få formidlet rett informasjon når jeg skal søke etter freelancere. Om noen av dere her er interessert i jobben er det bare å rope ut :)
 

xdex

Medlem
Bygget opp med WordPress og WooCommerce.

Språk: PHP.

Finn deg en PHP utvikler med solid kunnskap rundt WordPress og WooCommerce. Ikke la deg lure, WordPress 5 er rett rundt hjørnet, og det kan være flere ting en dårlig kandidat ikke tenker på. Jeg bistår deg gjerne med utvikling om det er nødvendig.
 
Bygget opp med WordPress og WooCommerce.

Språk: PHP.

Finn deg en PHP utvikler med solid kunnskap rundt WordPress og WooCommerce. Ikke la deg lure, WordPress 5 er rett rundt hjørnet, og det kan være flere ting en dårlig kandidat ikke tenker på. Jeg bistår deg gjerne med utvikling om det er nødvendig.

Så dette burde utvikles som en plugin som kobles opp mot WordPress og WooCommerce? Vet du om det finnes noen tilsvarende plugins fra før? :)
 

JudeQuinn

Medlem
Jeg ville pakket det inn i en WP plugin, men det er ingen problem aa bruke en backend utenfor WP og snakke med den via REST API. Vi har f.eks. brukt WP og Python/Node. Det letteste er nok uansett aa faa en PHP-utvikler som kan WP.
 

xdex

Medlem
Så dette burde utvikles som en plugin som kobles opp mot WordPress og WooCommerce? Vet du om det finnes noen tilsvarende plugins fra før? :)

Mulig det finnes tilsvarende løsninger. Men det er lengesiden jeg tok i bruk "halveis" løsninger, fordi det alltid byr på problemer når det kommer oppdateringer osv. Det beste er å få noen til og utvikle nøyaktig det du trenger. Det er min erfaring, jeg kan ikke svare på om det finnes noe lignende :)
 
Topp