Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefalinger for en forms/skjema-database

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hvis jeg ønsker å opprette en forms-database med ca. 50 skjema i ca. 10 kategorier, som folk skal kunne velge for å fylle ut og sende inn, hva tenker dere da om disse:
1. Google Forms
2. Microsoft Sharepoint
3. Wufoo
4. WP Forms-sentrert oppsett
5. Noe annet som jeg ikke har tenkt på selv

Har dere noen erfaringer med (noen av) disse?
 

xdex

Medlem
Jeg har brukt Google Forms til det meste, kjempe lett å sette opp / bruke. Jeg misstenker (fordi jeg ikke har noe kilde på bevis) at folk "flest" også føler seg mer trygge på Google sine tjenester. Jeg har i tillegg brukt Microsoft Sharepoint enkelte ganger, men da rettet mot bedrifter og ikke privatpersoner. Bedrifter har solid kjennskap til Microsoft og kan derfor påvirkes positivt. Igjen, ingen kilde på at dette er riktig, bare en god magefølelse.
 

ronorio

Active Member
Jeg har brukt WPForms og Google Forms. Det kan helt sikkert gjøres med andre skjemautvidelser også, det finnes mange fleksible løsninger.

Jeg hadde brukt WP skjema om du ønsker en sømløs integrering med nettsiden.

Google Forms er også en fullverdig løsning, men blir da et offsite alternativ.
 

xdex

Medlem
Jeg har brukt WPForms og Google Forms. Det kan helt sikkert gjøres med andre skjemautvidelser også, det finnes mange fleksible løsninger.

Jeg hadde brukt WP skjema om du ønsker en sømløs integrering med nettsiden.

Google Forms er også en fullverdig løsning, men blir da et offsite alternativ.

Dette er vel direkte feil. Det er ikke noe problem å implementere Google forms på ulike nettsider.
 

ronorio

Active Member
Dette er vel direkte feil. Det er ikke noe problem å implementere Google forms på ulike nettsider.

Det ble kanskje litt klumsete skrevet, beklager det. Det jeg mente er at Google Forms er ikke en selvstyrt/selvhostet løsning og leveres via 3. part. Det kan være et viktig element mtp GDPR.
 

hungpham

Medlem
Jeg tror at hvis det er bare for å fylle ut og sende inn, noen i listen kan gjøre.
Jeg liker Google Forms og WPForms, men bruker WPForms mer, fordi jeg kan tilpasse det basert på forespørsler fra kundene mine.
 
Topp