Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettsted om affiliatemarkedsføring - vil du skrive artikler?

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
For moro skyld og kanskje også litt fordi jeg neste år blir så gammel at jeg antar glemskhet og demens begynner å gjøre seg gjeldende, har jeg satt opp et enkelt nettsted med informasjon om affiliatemarkedsføring - https://www.affiliate-markedsforing.no/ (litt også fordi en viss annen kar (du vet hvem du er!) ikke ville gi meg et passende domene til "spåttpris"). Etter hvert vil det både komme mer innhold og flere features (a la eks. http://www.annonsering.se/).

I første omgang har jeg satt opp noen artikler, men her er det rom for mer. Selvsagt tenker jeg på alle lenkebyggerne der ute som kanskje kan finne på noe passende relatert til tema. I utgangspunktet gratis - i alle frem til 2020 (da går vel verden under uansett, ingen vits med lengre dealz).

Kom gjerne med innspill etc (sorry, driter i design). Kan selvsagt også kontaktes på melding her eller direkte til rune AT nett24 dått no.
 

Bertram

Member
Tenker du at man kan skrive artikler om hva som helst med link? Eller tenker du på spesielle tema og vinklinger? Altså, må det være direkte om affiliate? Eventuelt så kan jeg sende URL til side så kommer du med tema og vinkling?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Tenker du at man kan skrive artikler om hva som helst med link?

Nei, som jeg skriver: "noe passende relatert til tema". Sorry, ikke min jobb å finne tema og vinkling. Dersom noen kommer på en idé, kan vi selvsagt drodle om den, men jeg har ikke noe behov for å gjøre andres jobb.
 

Bertram

Member
Nei, som jeg skriver: "noe passende relatert til tema". Sorry, ikke min jobb å finne tema og vinkling. Dersom noen kommer på en idé, kan vi selvsagt drodle om den, men jeg har ikke noe behov for å gjøre andres jobb.

He he, men du tenker at andre skal gjøre din jobb med å fylle siden med gratis artikler? :p
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Bare et tilbud som sagt, siden lever fint uten lenkebygging.
 

Kackalorum

Member
He he, men du tenker at andre skal gjøre din jobb med å fylle siden med gratis artikler? :p
Att få en länk mot att skriva en artikel är ett väldigt bra erbjudande, det är inte alls så att rune69 får "gratis" artiklar... Tyvärr har sidan än så länge för dåliga stats för att det ska vara intressant för mig att översätta något till norska, men i framtiden lär hans sida har bra länkstyrka vill jag gärna ta vara på detta erbjudande.

Normalt går pengarna i en sådan här transaktion åt motsatt håll än du tänker dig, den som kommer med artikeln är också den som betalar för att få den publicerad, för att få en bra länk.
 

ronorio

Active Member
Dette var en meget uforståelig tråd.

Et konseptet hvor man ønsker å videreformidle noe, men samtidig baserer nettsiden/oppslagsverket på artikler skrevet av tredjepart.. det har lite troverdighet?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Dette var en meget uforståelig tråd.

Et konseptet hvor man ønsker å videreformidle noe, men samtidig baserer nettsiden/oppslagsverket på artikler skrevet av tredjepart.. det har lite troverdighet?

Hvor har du det fra at nettsiden baserer seg på artikler skrevet av tredjepart?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Godt mulig jeg forklarer muligheten folk har til å plante artikler på en dårlig måte. La meg ta det med teskje.

1) Jeg har en informasjonsside om affiliatemarkedsføring.
2) Du har en nettside om f.eks. "Wordpress som publiseringsverktøy" eller en affiliateside med salg av leketøy.
3) Du kan få publisert en artikkel på min nettside som omhandler f.eks. fordeler og ulemper ved å bruke Wordpress i affiliatemarkedsføringsøyemed med en lenke til din egen informasjonsside eller en artikkel om bruk av affiliatemarkedsføring i salg av leketøy med lenke til din egen affiliateside.

Ble det lettere nå?
 
Topp