Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Plugin for tidsbegrenset innhold i poster

jaswane

Member
Hei! Er det noen som har kjennskap til en worspress eller woocommerce plugin som gjør at man kan vise tidsbegrenset innhold i en artikkel ellet side?


Jeg ønsker å kunne lage f.eks. en tekstbolk med for eksempel innhold til en kampanje ett sted (helst ikke som en post) og sette tidsbegrensningen her.


Når den er på vises den i alle aktuelle innlegg der jeg limer inn en shortcode til aktuell kampanje, og det kan være flere steder.


Litt vanskelig å forklare så si fra om det var helt ufordtåelig. :)

Har prøvd Timed Content men var ikke helt slik jeg ønsket da man bare kunne sette regler ikke ikke innhol.

Andreas
 

ronorio

Active Member
For noen år siden laget jeg en side som brukte en utvidelse som nå heter "Adning Advertising". Der kunne man lage kampanjer som bare var synlige fra og til en bestemt dato - samt hvilke klokkeslett i døgnet.

Feks. kunne man sette en annonse til å vise fra kl 12-18 i en tidperiode fra 1. februar til 15. februar. Annonsene kunne settes inn med kortkoder.

Nå vet ikke jeg om dette er riktig løsning for deg, men poenget var at mulig du bør se på en utvidelse for reklame/kampanjer i stedet for tidsbegrenset innhold.

Alternativet (og trolig det enkleste) er å redigere innlegg/side når du vil ta bort reklamen.
 

jaswane

Member
Takk! Bra tips. Skal se på den også. Tror jeg også klarte å løse det nå foreløbig ved å bruke en plugin kalt Text Blocks hvor jeg skriver de forskjellige kampanjene hver for seg og legge Timed Content plugin kode rundt denne teksten i Text Blocks. Så kan jeg bruke en short code til hver tekstbolk flere steder på nettstedet som vises i akutelt tidspunkt og jeg kan endre innhold og varighet ett sted i Text Blocks.
 
Topp