Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Orion Media Affiliatenettverk

Simen Lorntzsen

New Member
Hei Webforumet!

Vi lanserte et nytt affiliatenettverk den 1. Mars og tiden føles moden til å reklamere litt for det her på Webforumet.

Orion Media er et nettverk som fokuserer utelukkende på finansvertikalen i Norge og Norden.

Det er startet av 2 personer med 7 års erfaring hver fra affiliatebransjen.

Vi bruker Linktrust til trackingplattform hvilket har gitt oss noen flere muligheter for å stille som et gjennomsiktig og åpent nettverk. Dette gjør at våre kunder kan måle på kvalitet og hva hver affiliate leverer på hver kampanje noe som gjør våre muligheter til å bygge målrettede kampanjer for hver enkelt affiliate. Vi er åpne for alle forslag du som publisher kommer med å skal sørge at du får det beste oppsettet på hver kampanje som mulig.

I skrivende stund har vi 8 eksklusive kampanjer som kjører hos oss.

Orion Media bruker en fakturakjøpstjeneste på alle norske kunder. Det vil si at etter endt måned har vi pengene fra foregående måned på konto og utbetales så til våre publishere 10 dager etter endt måned.

Hvis du har relevant trafikk og gjerne vil samarbeide hører vi gjerne fra deg.

Har du spørsmål er du velkommen til å skrive her inne eller kontakte oss på mail eller telefon.

Registrering av konto gjøres her: https://orionmedia.no/

Vi ser frem til å samarbeide med deg.

Mvh Simen Lorntzsen og Jørn Gundersen
Simen@orionmedia.no jag@orionmedia.no
+47 913 42 409 +47 401 06 003
 
Sist redigert:

Perl

New Member
Hej Simen!

Detta är väldigt intressant för mig som är på väg in på den norska marknaden. Några produkter som jag skulle vilja marknadsföra i ert nätverk.

Vilka publishers har ni i ert nätverk idag? Infuencers?

Kontakta mig gärna på petter@shortandlong.se

mvh
 

Chraas

New Member
Telenor ville ikke jeg skulle registrere meg som Publisher hos dere, fikk denne:

Varsel!

Du er i ferd med å gå inn på en nettside som inneholder virus, svindelforsøk eller annen skadelig programvare, og filteret Nettvern fra Telenor har derfor stoppet deg.
 

Marius_J

Social Engineer
Telenor ville ikke jeg skulle registrere meg som Publisher hos dere, fikk denne:

Varsel!

Du er i ferd med å gå inn på en nettside som inneholder virus, svindelforsøk eller annen skadelig programvare, og filteret Nettvern fra Telenor har derfor stoppet deg.

Ja, det fikk jeg også :) Men jeg byttet DNS til Google sine. Da var alt i orden :)
 

JudeQuinn

Medlem
Er loan offers rebrokered, de som ikke er direct? Ser ogsaa at payouts er i USD, men er det NOK/EUR/DKK? Hvis det er $/EUR er CPA meget hoey, men hvis det er NOK er den noe lav vs konkurrenter.
 

Simen Lorntzsen

New Member
Telenor ville ikke jeg skulle registrere meg som Publisher hos dere, fikk denne:

Varsel!

Du er i ferd med å gå inn på en nettside som inneholder virus, svindelforsøk eller annen skadelig programvare, og filteret Nettvern fra Telenor har derfor stoppet deg.

Hei Chraas,

Takk for tilbakemelding. Vi hadde en utfordring med registreringssiden vår. Vi beklager dette. Det er nå fikset og du skal være velkommen som publisher hos oss.

Mvh. Simen
 

Simen Lorntzsen

New Member
Er loan offers rebrokered, de som ikke er direct? Ser ogsaa at payouts er i USD, men er det NOK/EUR/DKK? Hvis det er $/EUR er CPA meget hoey, men hvis det er NOK er den noe lav vs konkurrenter.

Hei JadeQuinn,

Vi kjører ulike kampanjer i NO, SE, DK og FI. Valuta er alltid lokal for landet du kjører kampanjen.
Eks. Norge = NOK, Finland = EUR. Når det er sagt, jobbes det i skrivende stund på en løsning hvor dette vises i lokal valuta samt en generell oppgradering av brukergrensesnittet. Vi har ingen kampanjer som er 'rebrokered'.

Når det gjelder utbetalingen på kampanjer er vi alltid til å snakke med og prøver alltid å holde oss konkurransedyktig ift. til andre nettverk. Det skal også nevnes at vårt mål er å ha et unikt oppsett på kampanjer så det kan også være årsaken til en lavere / høyere utbetaling. (Eks, betaling pr. søknad vs. betaling pr. godkjent søknad osv.)

Mvh. Simen
 

atLind

Member
Har registrert meg for å teste :)

Det kommer fortsatt opp noen advarsler mot siden, linken i epostbekreftelsen flagges som "suspicious" av Gmail og registreringssiden som "not secure" av Chrome.

Har dere/er det sjans for at dere får unike kupongkoder?
 

Simen Lorntzsen

New Member
Har registrert meg for å teste :)

Det kommer fortsatt opp noen advarsler mot siden, linken i epostbekreftelsen flagges som "suspicious" av Gmail og registreringssiden som "not secure" av Chrome.

Har dere/er det sjans for at dere får unike kupongkoder?

Hei atLind,

Vi kommer til å få inn nettbutikker med unike rabattkoder fremmover.

Vi har oppdatert våre trackinglinker slik at det fremmover ikke flagges av Gmail / Chrome

Mvh. Simen
Orion Media
 

Simen Lorntzsen

New Member
Hei Webforumet,

Spennende nytt fra oss i Orion!
Vi har i dag lansert 20 kampanjer utenfor finansvertikalen. Det vil løpende komme omkring 30+ kampanjer de neste dagene / ukene. Fremmover vil vi altså ha et bredere fokus og forhåpentligvis appelere til flere publishers.
Vi betaler fast Net10 på alle norske kampanjer.

Finans vil stadig være et fokusområde og det vil løpende komme nye kunder til dette segmentet også.

Mvh. Simen
Orion Media
 

Bjrl

Medlem
Noen som har prøvd og er fornøyd med Orion media?

Ja, jeg er veldig fornøyd - har brukt dem siden oppstarten, og syns det fungerer godt. De har også veldig kort periode mellom opptjening og utbetaling, det er vel den 10. i etterfølgende måned at pengene pleier å være på konto. Altså at provisjon opptjent i januar er på konto 10. februar.
 
Topp