Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Haster: Host1 support

Sindre

Medlem
Hei,

Noen her som jobber i Host1 eller kjenner noen som gjør det (og har kontaktinformasjon)?

Gjelder gjenåpning av nettside. Har vært nede siden midnatt, ble betalt med en gang men er fortsatt "suspendert". Dette haster som f...

Har sendt henvendelser via deres vanlige supportsystem men det virker som de har tatt helg. Var det ikke host1 som tidligere hadde så godt rykte på kjapp responstid på support? Var mye derfor jeg valgte dem i sin tid...

Siden har nå vært nede i 9 timer and counting og dette begynner å bli krise. Tør ikke tenke på hvis jeg må vente helt til mandag. Derfor jeg prøver her.

Ikke mye hjelp å få via sidene deres om hvem som faktisk jobber der. Har prøvd å ringe dem, men får bare opptattsignal.

Oh lord have mercy...

Hilsen smått desperat Sindre med x antall færre hår, som knapt har sovet i natt.
 

Bjørnar

Gründer
Host1 har vel aldri hatt rykte for å være kjappe, dessverre. Kan ikke finne en eneste grunn til å bruke dem, og jeg brukte dem alt for lenge, uten at dette hjelper deg i det hele tatt, beklager.
 

Sindre

Medlem
Takk for all hjelp (og tilbakemeldinger, Bjørnar;)) , hadde allerede kontaktet to av de på Facebook før jeg skrev, men virker ikke som de bruker Facebook, evt er veldig sjenert for fremmede forespørsler. Har nå sendt sms til Eivind, siden de ikke liker telefonsupport, hører jeg ikke noe snart får jeg bare bli telefonterrorist:D
 

Bjørnar

Gründer
Og så kan du jo takke deg selv litt også, siden den er stengt pga manglende betaling. Forvente åpning i helg, det hadde jeg tatt meg godt betalt for, når kunden selv er årsaken. (uten at jeg vet grunnen)

Og dette hjalp deg jo ikke heller. :)
 

asleo

Member
Er du sikker på at problemet ligger hos Host1? Jeg ser at domenet ditt bruker navnetjenerene ns1.hosting.no, ns2.hosting.no og ns3.hosting.no, og etter litt undersøkelser ser det for meg ut til at dette er navnetjenere fra Solidhost, og de svarer ikke korrekt for domenet ditt https://intodns.com/glabladet.no - kanskje det heller er Solidhost du skal kontakte?
 

Grunder82

Medlem
Et tips er å ha en backupserver. Dette bør ikke koste mer enn noen få tusen. Om det er så krise som du beskriver her så vil jeg tro at det du taper på en dag og to betydelig overskrider et par tusenlapper en backupserver koster deg. Installer updraftplus som tar backup hver dag. Da er du oppe og går igjen etter få timer. Bare å skifte navneservere hos din registrar.
 

Travellingman

Nettgrunder
Er du sikker på at problemet ligger hos Host1? Jeg ser at domenet ditt bruker navnetjenerene ns1.hosting.no, ns2.hosting.no og ns3.hosting.no, og etter litt undersøkelser ser det for meg ut til at dette er navnetjenere fra Solidhost, og de svarer ikke korrekt for domenet ditt https://intodns.com/glabladet.no - kanskje det heller er Solidhost du skal kontakte?

Problemet var nok på Viralomania, derav desperasjonen :D
 
Topp