Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk "ferdigløsning"

perksp

Member
Hei,

Det er stor sjanse for at jeg gjentar meg selv, men jeg finner ikke en "ferdig løsning" som jeg føler har alt jeg ser etter. Dette blir nok et noe diffust innlegg, beklager det.

På nåværende tidspunkt er mine prosjekter i startfasen. Jeg har testet ut Abicart en stund og dette fungerer Ok til prosjekt #1, men er igjen noe usikker på prosjekt #2. Det er selvsagt gunstig om begge prosjektene kan kjøres fra samme løsning.
Pris er selvsagt viktig i en startfase, men det samme er funksjon. Ser at flere løsninger har en fin månedspris, men igjen må det kjøpes tilleggsfunksjoner for en sum som jeg mener er litt på viddene. Andre løsninger har mengder med funksjoner, men mangler kanskje en eller to som er vesentlig for mine prosjekter.

Jeg leser, prøver å teste ut osv forskjellige løsninger, men kanskje dere guruer kan tipse om leverandører som jeg enda ikke har sjekket ut?

Design, brukervennlighet, betalingsmetoder, frakt, lagerhåndtering, støtte for eksternt lager, sosiale medier, SEO, B2B, B2C, skalerbar, osv osv er viktige faktorer. Gjerne til en pris til rundt 6-999.- per måned (om det er mulig)

Tips om løsninger tas imot med takk!
(Ja jeg vet om woocommerce, prestashop, magento etc, men ønsker ikke drifte selv)
 

xdex

Medlem
Bruk noen tusenlapper på å få utviklet funksjonaliteten som mangler i f.eks. woocommerce eller magento, så er du godt rustet i fremtiden. Dette er vel de to løsningene som har størst støtte innenfor norsk infrastruktur (økonomisystemer, lager etc.)
 

perksp

Member
Du må nok bare innse at du ikke får noen 100% ferdig løsning til deg, det gjør nesten ingen, fordi alle har forskjellig behov.

Er nok redd for det, men noen løsninger ser ut til at de skal ha meget mye ekstra får hva jeg anser som "basic" Men jeg er nok mye mulig kravstor.

Noen med erfaringer med smart-web.no sin løsning?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Du kan kanskje sette opp et Excel ark med dine "need to haves" og "nice to haves", fylle den ut for woocommerce og annet du har sett på, og spør smart-web hva de skal ha?
Mye av rutinene klarer man fint gjøre for hånd men for meg ville det fort være: 1. kjedelig, 2. tidskrevende, 3. demotiverende. Dette avhenger hvertfall av hvem man er.
Du trenger kanskje ikke ha 100% klart fra dag 1? Da kan det xdex sier implementeres over tid, eller så finnes det kanskje ekstra plugins som gjør det du skal få gjort?
 
Topp