Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk selges - premium domene - 105k omsetning i fjor - nr.1 på søkeord

Grynder

New Member
Grunnet private omstendigheter må jeg dessverre se på muligheten til å selge nettbutikken min, som jeg i løpet av det siste 1,5 året har jobbet hardt med.

Jeg selger produkter innenfor klokketilbehør. Domene kan fås på PM.


Nøkkeltall:

  • 2500 besøkende siste 3 måneder (organisk søk)

  • Omsatt for 105.000 i 2018

  • Varelager følger med. Verdi på utsalgsprisen er ca 40.000


Det følger med instagramkonto med over 500 følgere, og nyhetsbrev med over 100 abonnenter.

Jeg har puttet mye arbeid i SEO, og ranker som nr.1 på de viktigste søkeordene i google. Den største inntekten kommer fra nettopp søk, så her går ting mer eller mindre av seg selv, selv om jeg merker økt trykk når jeg er aktiv i sosiale medier.

Butikken er veletablert innen en spesifikk nisje.

Produktene kommer fra ulike leverandører, og gode innkjøpsavtaler kan videreføres. Nettbutikken er satt opp i woocommerce.


Om du ønsker å ta over en velfungerende nettbutikk med meget god rank i google, så har du mulighet til å kommet til dekket bord her. :)


Vurderer bud over 60.000kr.
 

Grynder

New Member
Har investert pengene i butikken, så har ikke tatt ut lønn. Om jeg har det, så er det i såfall lommepenger ;)

De dyreste produktene har en Profitt på 45%. De billigste produktene å kjøpe inn kan du gange med 4.

Fun fact: jeg startet faktisk butikken med innkjøp av varer til skarve 2000kr. Siden har det økt i takt med arbeidet jeg har lagt ned. Pengene til overs har jeg brukt til innkjøp av varer.
 
Topp