Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på bordkort.no

tvippi

New Member
Hei!

Kjedlige å starte et forumet med mas, men jeg skal bidra når jeg kan :)

Trenger litt tilbakemelding på min nye nettside. Ris og Ros.

Nettsiden er hostet av Shopify, og bildene på forsiden skal byttes ut etterhvert - kun for å komme igang...

Om du har tid :)
- Førsteinntrykk
- Brukervennlighet
- Produktbilder
- Totalopplevelse

Ideer og tips tas mot med takk !!!

Siden finner du på http://bordkort.no

På forhånd takk!
 

holte

Medlem
Flott side! Jeg har egentlig ikke noe å si på den uten at jeg savner noe informasjon om selskapet. Folk er skeptisk til å bruke penger på «anonyme» nettsteder. En «om oss» side, eller info om selskapet, org nr, tlf eller lignende i bunnen.
 

tvippi

New Member
Takker!

Skal fikse det i løpet av uken... Ble mye fokus på produkter - ikke 100% ferdig med alt ser jeg :)
 

Dantello

New Member
Som nevnt burde du legge til en seksjon som forteller mer om selskapet/nettbutikken/merket og hva dere står for. Anbefaler også å legge til en FAQ side hvor dere svarer på vanlige spørsmål i tillegg til en side med informasjon om deres returpolicy.
 

tvippi

New Member
Takker for tilbakemeldingene :)

FAQ side er en god ide!
Og returpolicy har jeg liggende klart!

Supert at dere ville hjelpe meg!
 

pleb

Medlem
Mulig jeg er rar, men da jeg trykket på "SNACKS", så forventet jeg heller en seksjon hvor man kunne kjøpe sjokolade og potetgull til festen.

Kunne kanskje vært en idè å endre navnet på denne kategorien for å gjøre den litt mer beskrivende? :)

Ellers en flott nettside. Veldig brukervennlig og fin.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Mulig jeg er rar, men da jeg trykket på "SNACKS", så forventet jeg heller en seksjon hvor man kunne kjøpe sjokolade og potetgull til festen.

Du er ikke alene i "føle seg rar-klubben" når det gjaldt "Snacks".
 

tvippi

New Member
:)

Egentlig enig i at det er misvisende - må nok finne et bedre ord for denne kategorien!

Annet - diverse - mix ?
 

Oscar

Member
Ekstremt stilig side, liker designet

Kunne kanskje gjort noe lignende med de standard shopify email malene? De er jo skrevet i liquid markdown som ikke er spesielt vanskelig. Føler de liksom står helt i stil til butikken din. Og en ting som mangler litt er oversettelse av mailen som sendes ut for å recovre carten. Den er på engelsk...

upload_2019-6-19_18-33-33.png
 

Christa's

New Member
Hei!

Kjedlige å starte et forumet med mas, men jeg skal bidra når jeg kan :)

Trenger litt tilbakemelding på min nye nettside. Ris og Ros.

Nettsiden er hostet av Shopify, og bildene på forsiden skal byttes ut etterhvert - kun for å komme igang...

Om du har tid :)
- Førsteinntrykk
- Brukervennlighet
- Produktbilder
- Totalopplevelse

Ideer og tips tas mot med takk !!!

Siden finner du på http://bordkort.no

På forhånd takk!


Hei... Jeg var inne og kikket på din "bordkort" side..
Jeg sy da den var flott, god design og vakre kort og buttons også, men jeg av alle reagerte på overskriften "bordkort"..
Synes de faller litt i hverandre og er ikke så synlige som den burde være! Kanskje en annen farge vil hjelpe, men ellers har du gjort en god jobb...
Mvh. Crista
 
Topp