Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Legitim innkommende e-post blir borte/avvist hos Domeneshop...

Santo

Active Member
Hei,

Er det flere som har merket eller har/hatt problemer med at legitim innkommende e-post blir borte/avvist hos Domeneshop? Altså at e-poster som du vet er på vei aldri finner veien til din innboks?

Jeg har dessverre over ganske lang tid hatt dette problemet at noen e-poster aldri kommer frem til meg.

Det virker som om Domeneshop er altfor strenge med hva de slipper igjennom systemet sitt. Det har blant annet vært problemer med e-poster fra Logitech, Power, Postnord og Netonnet.

Har forsøkt å ta opp problemet med Domeneshop flere ganger, men de er dessverre ikke så lydhøre. Fikk i dag også et tips fra de om å finne en annen leverandør.

Andre med liknende erfaringer?
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg administerer noen hundre epostadresser gjennom Domeneshop og har ikke merket dette, hverken på egne eller kunders kontoer. Bortsett fra en gang, de hadde strammet inn for mye ved en feil mener jeg å huske.

Sa Domeneshop selv at du burde finne en annen leverandør? Kan vel neppe være den offisielle meninga deres, kanskje en kundebehandler foreslo det på egen hånd?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Santo: hva får avsendere tilbake i disse tilfellene?
Opplever at det som regel er vanskelig å få sluttbrukere til å videresende kilder til epostene, men systemsansvarlige hos disse store er - tenker jeg - jo interessert i å få vite hva som er årsaken; DS er en stor aktør og enhver som bruker egne system til epost-forsendelser er kjent med at det må justeres og tilpasses fra tid til annet.
 

Oscar

Member
Opplever det samme hos One.com. Spesielt epost med lenker til resetting av passord har det med å bli borte ...

One.com burde du komme deg vekk fra. Den dagen du ikke vil ha det lenger sender de inkassofirma etter deg og truer fært. Altfor dårlig erfaring med de til å ikke advare
 

JudeQuinn

Medlem
Vel, med en typisk shared hosting deler du IP med mange andre. I tillegg, selv med DKIM, SPF, ren IP og SSL, vil eposten din ofte ende i spam hos mottaker. Google, Zoho m.fl. har team som jobber med at epost blir levert. Betaler heller 4 eur/mnd, og har Gmail-inteface, og kan vaere sikker paa at epost leveres der den skal.


Jfr https://news.ycombinator.com/item?id=14262876
 
Topp